Активісти заявили, що КМДА могла б уникнути зупинок фунікулера під час відключень світла
З’явилася петиція з вимогою забезпечити безперебійну роботу фунікулера та провести капітальну реконструкцію комплексу.
З’явилася петиція з вимогою забезпечити безперебійну роботу фунікулера та провести капітальну реконструкцію комплексу.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На сайті Київради з’явилася петиція з вимогою забезпечити роботу фунікулера під час відключень електроенергії та провести капітальну реконструкцію комплексу. Адже, як зазначається у тексті, рух транспорту постійно зупиняється не лише під час відключень, а і через різні причини, не пов’язані з дефіцитом в енергосистемі.
Як повідомляє автор петиції, пасажиропотік фунікулера становить від чотирьох до семи мільйонів людей на рік. А кожного дня транспортом користуються 10-15 тисяч пасажирів. Однак щоліта, у пік туристичного сезону, київський фунікулер зачинають на плановий ремонт, після якого зупинки транспорту все одно регулярно повторюються.
Загалом, автор звернення закликає оновити весь комплекс фунікулера. Зокрема, необхідно провести капітальну реконструкцію вестибюлів верхньої та нижньої станцій, виготовити нові вагони з системою кондиціонування та освітлення, огородити несучу естакаду тощо.
Загалом, автор звернення закликає оновити весь комплекс фунікулера. Зокрема, необхідно провести капітальну реконструкцію вестибюлів верхньої та нижньої станцій, виготовити нові вагони з системою кондиціонування та освітлення, огородити несучу естакаду тощо.
Громадська організація «Пасажири Києва» стверджує, що зупинок фунікулера через нестачу електроенергії протягом останніх двох місяців можна було б уникнути. Як пояснюють активісти, ДТЕК розділив у Києві можливих для вимкнення споживачів на три групи. В одну з них і потрапив фунікулер, попри окреме від інших споживачів живлення підстанції високою напругою безпосередньо від розподільчих пунктів ДТЕК.
Зокрема, підстанція фунікулера має відокремлене живлення разом з колишньою тяговою підстанцією трамвая, залишки якої наразі забезпечують електроенергією адміністрацію «Київпастрансу». Тож ці об’єкти, на думку активістів, можна було б не відключати, враховуючи їхнє досить незначне споживання.
«Пасажири Києва» вважають, що КМДА повинна була б провести консультації з енергетиками для забезпечення стабільної роботи фунікулера як громадського транспорту й елементу критичної інфраструктури.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті