Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 295 днів. За цей час ми опублікували 26292 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Вулиця Богатирська. Фото: AMY / Wikimedia Commons

Петицію з вимогою витратити мільярд гривень на покращення безбар’єрності Києва замість капітального ремонту вулиці Богатирської одноголосно підтримали на засіданні комісії Київради з питань охорони здоров’я та соціального захисту, як повідомляє ГО «Пасажири Києва».

Однак депутатка Юлія Уласик зазначила, що наразі роботи вже розпочаті, а бюджет використовується. Тому навіть у разі проходження петиції у всіх комісіях і винесення її на сесію, визначені у проєкті кошти не можна буде просто перенаправити на інші завдання. У цьому році на ремонт Богатирської передбачено 85,75 мільйонів гривень.

Необхідну кількість голосів петиція проти виділення мільярда на капремонт Богатирської набрала наприкінці червня. У тексті зазначалося, що запланованої суми коштів вистачить для ремонту всіх існуючих тротуарів і пониження всіх бордюрів в одному з районів Києва, облаштування платформами всіх трамвайних зупинок і дублювання всіх підземних переходів столиці наземними.

Також автор петиції стверджував, що провести ремонт тротуарів і понизити бордюри на Богатирській коштувало б мінімум у десять разів дешевше капітального ремонту. До того ж, багаторівнева розв’язка, яку частково відкрили на вулиці у травні, вже ускладнює рух пішоходів на перехресті з Полярною.

Вулиця Богатирська знаходиться в Оболонському районі та веде до виїзду з Києва у напрямку Вишгорода. Вона була реконструйована у середині 80-х років і перетворена на швидкісну магістраль. Але тоді на вулиці залишили нерегульовані наземні переходи.

У квітні КМВА затвердила проєкт капітального ремонту вулиці за 1,3 мільярди гривень. Тоді у КМДА пояснювали, що капремонт дозволить зменшити затримки транспорту і привабити власників приватних автомобілів, які почнуть оминати центр міста. Також київська влада обіцяла, що під час ремонту врахують принципи безбар’єрності.

Проте, як ояснювали «Пасажири Києва», проєктні рішення містять низку проблем:

  • Суміжні велосипедні та пішохідні доріжки на чверті довжини вулиці, за наявності смуг по 3,5-4 метри (попри дозвіл ДБН облаштовувати на вулицях регульованого руху смуги по три метри, проїжджу частину вирішили не звужувати для обладнання окремих велодоріжок).
  • Відсутність на нерегульованих наземних переходах через три-чотири смуги руху світлофорів, які б допомогли не наражати пішоходів на небезпеку.
  • Нерегульовані пішохідні переходи та велопереїзди на прямих ділянках з’їздів на дублер (дорогу, розташовану в одному напрямку з автомагістраллю), що дозволяє автомобілям не зменшувати швидкість і може призвести до виникнення аварій.

Також активісти зауважили, що у 2019 році, за даними Uber, у період обмеження до 50 км/год, максимальна швидкість потоку на Богатирській перевищувала 80 км/год. Тож описані вище проблеми під час ремонту вулиці становитимуть додаткову небезпеку для пішоходів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button