Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Вулиця Богатирська. Фото: AMY / Wikimedia Commons

Петицію з вимогою витратити мільярд гривень на покращення безбар’єрності Києва замість капітального ремонту вулиці Богатирської одноголосно підтримали на засіданні комісії Київради з питань охорони здоров’я та соціального захисту, як повідомляє ГО «Пасажири Києва».

Однак депутатка Юлія Уласик зазначила, що наразі роботи вже розпочаті, а бюджет використовується. Тому навіть у разі проходження петиції у всіх комісіях і винесення її на сесію, визначені у проєкті кошти не можна буде просто перенаправити на інші завдання. У цьому році на ремонт Богатирської передбачено 85,75 мільйонів гривень.

Необхідну кількість голосів петиція проти виділення мільярда на капремонт Богатирської набрала наприкінці червня. У тексті зазначалося, що запланованої суми коштів вистачить для ремонту всіх існуючих тротуарів і пониження всіх бордюрів в одному з районів Києва, облаштування платформами всіх трамвайних зупинок і дублювання всіх підземних переходів столиці наземними.

Також автор петиції стверджував, що провести ремонт тротуарів і понизити бордюри на Богатирській коштувало б мінімум у десять разів дешевше капітального ремонту. До того ж, багаторівнева розв’язка, яку частково відкрили на вулиці у травні, вже ускладнює рух пішоходів на перехресті з Полярною.

Вулиця Богатирська знаходиться в Оболонському районі та веде до виїзду з Києва у напрямку Вишгорода. Вона була реконструйована у середині 80-х років і перетворена на швидкісну магістраль. Але тоді на вулиці залишили нерегульовані наземні переходи.

У квітні КМВА затвердила проєкт капітального ремонту вулиці за 1,3 мільярди гривень. Тоді у КМДА пояснювали, що капремонт дозволить зменшити затримки транспорту і привабити власників приватних автомобілів, які почнуть оминати центр міста. Також київська влада обіцяла, що під час ремонту врахують принципи безбар’єрності.

Проте, як ояснювали «Пасажири Києва», проєктні рішення містять низку проблем:

  • Суміжні велосипедні та пішохідні доріжки на чверті довжини вулиці, за наявності смуг по 3,5-4 метри (попри дозвіл ДБН облаштовувати на вулицях регульованого руху смуги по три метри, проїжджу частину вирішили не звужувати для обладнання окремих велодоріжок).
  • Відсутність на нерегульованих наземних переходах через три-чотири смуги руху світлофорів, які б допомогли не наражати пішоходів на небезпеку.
  • Нерегульовані пішохідні переходи та велопереїзди на прямих ділянках з’їздів на дублер (дорогу, розташовану в одному напрямку з автомагістраллю), що дозволяє автомобілям не зменшувати швидкість і може призвести до виникнення аварій.

Також активісти зауважили, що у 2019 році, за даними Uber, у період обмеження до 50 км/год, максимальна швидкість потоку на Богатирській перевищувала 80 км/год. Тож описані вище проблеми під час ремонту вулиці становитимуть додаткову небезпеку для пішоходів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button