Українські художники розмалювали стільці для благодійної лотереї (фото)
Вісьмом художникам запропонували перетворити прості дерев’яні стільці на арт-об’єкти.
Вісьмом художникам запропонували перетворити прості дерев’яні стільці на арт-об’єкти.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Київська архітектурна студія Between the Walls запросила вісьмох українських художників створити благодійну колекцію стільців, і про цей проєкт написало британське видання Dezeen.
Стільці стали призами для учасників лотереї, за допомогою якої фонд Район#1 (що виріс із Рейтарської спільноти) збирає на відбудову житла для людей, які втратили домівки через російське вторгнення. Кожен міг виграти вподобаний лот, задонативши на монобанку суму від 1000 гривень.
Вісьмом художникам запропонували перетворити прості дерев’яні стільці на арт-об’єкти. Дизайн для дев’ятого стільця розробила сама студія Between the Walls.
Учасники експериментального музично-мистецького проєкту SOCIA Артур та Ігор Спаські розмалювали стілець аерозольною фарбою у своєму фірмовому стилі.
Харківський художник Гамлет Зіньківський декорував пофарбований чорним стілець білими мініатюрними рисунками та написом «Для тебе завжди є місце».
Художниця Тамара Турлюн, співзасновниця київського арт-простору Depot 12_59, залишила стілець, як є, і натомість перенесла його до укриття під час повітряної тривоги. У лотереї як приз використали фото цього стільця.
«Вважаю, що коли річ дійсно хороша, мені немає чого їй додати, окрім того, щоб вона виконувала свою функцію. Багато укриттів досі залишаються непридатними для тривалого перебування, тож добре було б його залишити там, де він потрібен», — пояснює вона.
Антон Саєнко переосмислив сільський побут та асоціації, які той викликає, пофарбувавши стілець у синій колір сільського побуту.
Команда Between The Walls, своєю чергою, використала рожевий колір — відтінок «про свободу, про свіжість, про незвичність».
Віталій Кохан вкрив стілець візерунками, вибиваючи їх молотком. Художник надихався порохівницею початку XVIII століття, яку виготовляли за допомогою технік вирізування та гравіювання.
Ярослава Хоменко, яка експериментує з перероблюванням матеріалів, натягнула на стілець компресійний чохол, який створила торік.
Художниця та урбаністка Анастасія Лелюк присвятила стілець рідному місту, що його деякі жителі називали Луганджелес або Луганстерск.
Тарас Гуцол — працівник інклюзивної пекарні Good Bread from Good People. Саме завдяки йому відкрилась майстерня Ar/Br для художників і художниць з ментальною інвалідністю. Зазвичай Тарас працює без ескізів, використовує абстрактні сюжети та насичені кольори.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті