У Києві повністю зникне реклама на транспортних розв’язках
З 2018 року на транспортних розв’язках міста прибрали близько 2000 рекламних конструкцій.
З 2018 року на транспортних розв’язках міста прибрали близько 2000 рекламних конструкцій.
Управління з питань реклами КМДА остаточно виграло справу в Верховному Суді щодо заборони продовження строку дії погоджень для 54 рекламних конструкцій на мостах, які належать окремому суб’єкту господарювання. Наразі майже вся реклама з мостів на транспортних розв’язках уже демонтована, але роботи ще продовжуються.
У КМДА нагадали, що Правила розміщення рекламних засобів у Києві передбачають наявність п’яти форматних зон і розширення нульової зони, у якій реклама заборонена. До нульової зони відносяться історичний центр міста, транспортні розв’язки, низка парків, бульварів тощо. Відповідно до цих вимог, з 2018 року на транспортних розв’язках прибрали близько 2000 рекламних конструкцій.
Як пояснює начальниця Управління з питань реклами Оксана Поліщук, місто дотримується законодавчих норм, через що раніше не проводило демонтаж рекламних засобів з чинними дозволами. Однак після завершення дії документів на розміщення реклами у локаціях, де є обмеження згідно з законом, відтепер строк не продовжуватимуть. Тож рекламні конструкції в таких місцях повинні демонтувати.
«Територія транспортних розв’язок – це нульова форматна зона. Розміщувати там рекламні засоби не дозволяється. Мета правил – зменшити надмірну кількість зовнішньої реклами, яка псує вигляд міста, перешкоджає безпеці та порушує Правила благоустрою», – заявила начальниця Управління з питань реклами Оксана Поліщук.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті