Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото ілюстративне. Джерело: Скакодуб Андрій / POOL / УНІАН

Управління з питань реклами КМДА остаточно виграло справу в Верховному Суді щодо заборони продовження строку дії погоджень для 54 рекламних конструкцій на мостах, які належать окремому суб’єкту господарювання. Наразі майже вся реклама з мостів на транспортних розв’язках уже демонтована, але роботи ще продовжуються.

У КМДА нагадали, що Правила розміщення рекламних засобів у Києві передбачають наявність п’яти форматних зон і розширення нульової зони, у якій реклама заборонена. До нульової зони відносяться історичний центр міста, транспортні розв’язки, низка парків, бульварів тощо. Відповідно до цих вимог, з 2018 року на транспортних розв’язках прибрали близько 2000 рекламних конструкцій.

Як пояснює начальниця Управління з питань реклами Оксана Поліщук, місто дотримується законодавчих норм, через що раніше не проводило демонтаж рекламних засобів з чинними дозволами. Однак після завершення дії документів на розміщення реклами у локаціях, де є обмеження згідно з законом, відтепер строк не продовжуватимуть. Тож рекламні конструкції в таких місцях повинні демонтувати.

«Територія транспортних розв’язок – це нульова форматна зона. Розміщувати там рекламні засоби не дозволяється. Мета правил – зменшити надмірну кількість зовнішньої реклами, яка псує вигляд міста, перешкоджає безпеці та порушує Правила благоустрою», – заявила начальниця Управління з питань реклами Оксана Поліщук.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button