Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 53 днів. За цей час ми опублікували 24459 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото ілюстративне. Джерело: Скакодуб Андрій / POOL / УНІАН

Управління з питань реклами КМДА остаточно виграло справу в Верховному Суді щодо заборони продовження строку дії погоджень для 54 рекламних конструкцій на мостах, які належать окремому суб’єкту господарювання. Наразі майже вся реклама з мостів на транспортних розв’язках уже демонтована, але роботи ще продовжуються.

У КМДА нагадали, що Правила розміщення рекламних засобів у Києві передбачають наявність п’яти форматних зон і розширення нульової зони, у якій реклама заборонена. До нульової зони відносяться історичний центр міста, транспортні розв’язки, низка парків, бульварів тощо. Відповідно до цих вимог, з 2018 року на транспортних розв’язках прибрали близько 2000 рекламних конструкцій.

Як пояснює начальниця Управління з питань реклами Оксана Поліщук, місто дотримується законодавчих норм, через що раніше не проводило демонтаж рекламних засобів з чинними дозволами. Однак після завершення дії документів на розміщення реклами у локаціях, де є обмеження згідно з законом, відтепер строк не продовжуватимуть. Тож рекламні конструкції в таких місцях повинні демонтувати.

«Територія транспортних розв’язок – це нульова форматна зона. Розміщувати там рекламні засоби не дозволяється. Мета правил – зменшити надмірну кількість зовнішньої реклами, яка псує вигляд міста, перешкоджає безпеці та порушує Правила благоустрою», – заявила начальниця Управління з питань реклами Оксана Поліщук.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button