У Києві повністю зникне реклама на транспортних розв’язках
З 2018 року на транспортних розв’язках міста прибрали близько 2000 рекламних конструкцій.
З 2018 року на транспортних розв’язках міста прибрали близько 2000 рекламних конструкцій.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Управління з питань реклами КМДА остаточно виграло справу в Верховному Суді щодо заборони продовження строку дії погоджень для 54 рекламних конструкцій на мостах, які належать окремому суб’єкту господарювання. Наразі майже вся реклама з мостів на транспортних розв’язках уже демонтована, але роботи ще продовжуються.
У КМДА нагадали, що Правила розміщення рекламних засобів у Києві передбачають наявність п’яти форматних зон і розширення нульової зони, у якій реклама заборонена. До нульової зони відносяться історичний центр міста, транспортні розв’язки, низка парків, бульварів тощо. Відповідно до цих вимог, з 2018 року на транспортних розв’язках прибрали близько 2000 рекламних конструкцій.
Як пояснює начальниця Управління з питань реклами Оксана Поліщук, місто дотримується законодавчих норм, через що раніше не проводило демонтаж рекламних засобів з чинними дозволами. Однак після завершення дії документів на розміщення реклами у локаціях, де є обмеження згідно з законом, відтепер строк не продовжуватимуть. Тож рекламні конструкції в таких місцях повинні демонтувати.
«Територія транспортних розв’язок – це нульова форматна зона. Розміщувати там рекламні засоби не дозволяється. Мета правил – зменшити надмірну кількість зовнішньої реклами, яка псує вигляд міста, перешкоджає безпеці та порушує Правила благоустрою», – заявила начальниця Управління з питань реклами Оксана Поліщук.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті