Київрада не підтримала виділення мільярда гривень на покращення безбар’єрності міста замість ремонту Богатирської
У петиції зазначалося, що запланованої суми коштів вистачило б для дублювання всіх підземних переходів Києва наземними.
У петиції зазначалося, що запланованої суми коштів вистачило б для дублювання всіх підземних переходів Києва наземними.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Київрада не підтримала вимогу петиції, яка нещодавно набрала необхідну кількість підписів – витратити мільярд гривень на покращення безбар’єрності столиці замість капітального ремонту вулиці Богатирської. Однак влада підтримала петицію в частині забезпечення інклюзивності транспортної інфраструктури Києва.
У своїй відповіді Київрада наголосила, що проєкт капітального ремонту Богатирської передбачає дотримання принципів безбар’єрності й облаштування велосипедних доріжок. Зокрема, на наземних пішохідних переходах понизить бортовий камінь і створять направляючу та попереджувальну тактильні смуги. У місцях з’єднання пішохідних тротуарів з виїздами з прилеглої території також зроблять пониження бортового каменю.
«На сьогоднішній день покриття вулиці Богатирської знаходиться у незадовільному стані, система водовідводу потребує реконструкції», – зазначається у відповіді Київради.
У цьому році на ремонт Богатирської передбачено 88 мільйонів гривень. Повний кошторис капремонту вулиці наразі складає один мільярд 367 мільйонів гривень. У тексті петиції зазначалося, що запланованої суми коштів вистачить для ремонту всіх існуючих тротуарів і пониження всіх бордюрів в одному з районів Києва, облаштування платформами всіх трамвайних зупинок і дублювання всіх підземних переходів столиці наземними.
Також автор петиції стверджував, що провести ремонт тротуарів і понизити бордюри на Богатирській коштувало б мінімум у десять разів дешевше капітального ремонту. До того ж, багаторівнева розв’язка, яку частково відкрили там у травні, вже ускладнює рух пішоходів на перехресті з Полярною.
Вулиця Богатирська знаходиться в Оболонському районі та веде до виїзду з Києва у напрямку Вишгорода. Вона була реконструйована у середині 80-х років і перетворена на швидкісну магістраль. Але тоді на вулиці залишили нерегульовані наземні переходи.
У квітні КМВА затвердила проєкт капітального ремонту вулиці за 1,3 мільярди гривень. Тоді КМДА стверджувала, що капремонт дозволить зменшити затримки транспорту та привабити власників приватних автомобілів, які почнуть оминати центр міста. Проте, як пояснювала ГО «Пасажири Києва», проєктні рішення містять низку проблем:
Також активісти зауважили, що у 2019 році, за даними Uber, у період обмеження швидкості до 50 км/год, максимальна швидкість потоку на Богатирській перевищувала 80 км/год. Тож описані вище проблеми під час ремонту вулиці становитимуть додаткову небезпеку для пішоходів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті