Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото ілюстративне. Джерело: Укрзалізниця

З початку червня Укрзалізниця отримала майже 130 тисяч звернень від пасажирів через сервіс оцінки подорожі в мобільному застосунку УЗ. Загальний рівень задоволеності поїздками становить 62,6%. А менше ніж на три бали подорожі залізницею оцінили лише 12% пасажирів.

Найбільш комфортні потяги отримали такий рейтинг за рівнем задоволеності пасажирів:

  • №92/91 Львів–Київ – 94%
  • №7/8 Харків–Одеса – 92,6%
  • №17 Харків–Ужгород – 87%

Також Укрзалізниця повідомила, що влітку навантаження становить 100 тисяч пасажирів на добу, оскільки цей сезон перевезень традиційно вважається піковим.

Нещодавно «Хмарочос» розповідав, що пасажири Інтерсіті їхали в задусі через зламані кондиціонери. Ці потяги не мають іншої вентиляції, адже в електропоїздах Hyundai Rotem мікроклімат у салоні забезпечується виключно системою кондиціювання.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button