Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 24 днів. За цей час ми опублікували 26889 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото ілюстративне. Джерело: Укрзалізниця

З початку червня Укрзалізниця отримала майже 130 тисяч звернень від пасажирів через сервіс оцінки подорожі в мобільному застосунку УЗ. Загальний рівень задоволеності поїздками становить 62,6%. А менше ніж на три бали подорожі залізницею оцінили лише 12% пасажирів.

Найбільш комфортні потяги отримали такий рейтинг за рівнем задоволеності пасажирів:

  • №92/91 Львів–Київ – 94%
  • №7/8 Харків–Одеса – 92,6%
  • №17 Харків–Ужгород – 87%

Також Укрзалізниця повідомила, що влітку навантаження становить 100 тисяч пасажирів на добу, оскільки цей сезон перевезень традиційно вважається піковим.

Нещодавно «Хмарочос» розповідав, що пасажири Інтерсіті їхали в задусі через зламані кондиціонери. Ці потяги не мають іншої вентиляції, адже в електропоїздах Hyundai Rotem мікроклімат у салоні забезпечується виключно системою кондиціювання.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button