У Варшаві три вулиці перетворили на двокілометровий парк (фото)
Висаджені дерева очищуватимуть повітря, зменшуватимуть рівень шуму і даватимуть тінь під час спеки, а кущі й медоносні рослини підтримуватимуть екосистему.
Висаджені дерева очищуватимуть повітря, зменшуватимуть рівень шуму і даватимуть тінь під час спеки, а кущі й медоносні рослини підтримуватимуть екосистему.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24966 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Уздовж вулиць Рудницького, Пежинського та Подчашинського у Варшаві створили лінійний парк протяжністю два кілометри, як пише WhiteMAD. Загалом на території висадили майже 3 500 кв. метрів нової рослинності. Також на вулицях відремонтували проїжджу частину, тротуари та обладнали велодоріжки.
Озеленення вулиць розпочалося ще минулого року. Тоді тут провели реконструкцію та висадили дерева.
Окрім декоративної функції, облаштування парку та висадка у ньому медоносних рослин має позитивно вплинути на екосистему. Зокрема, кущі є притулком і кормовою базою для птахів. А медоносні багаторічні рослини приваблюють запилювачів. Для комах у парку встановили спеціальні будиночки.
Простір з такою кількістю зелені було б неможливо зробити без перебудови всього маршруту вулиць. Однак на вигляд лінійного парку також вплинули самі жителі Варшави. У 2017 році проводилися публічні консультації, на основі яких і була створена концепція оновлення вулиць. Наразі місто працює ще над двома проєктами облаштування таких парків.
Нещодавно «Хмарочос» розповідав як під час реконструкції на вулиці Брацькій у Варшаві збільшили озеленення, зменшили кількість паркувальних місць, встановили лавки та обладнали покриття з урахуванням потреб пішоходів і велосипедистів. Раніше вулиця була щільно запаркована автомобілями.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті