Канада і США запроваджують мито у 100% на китайські електромобілі
Канадське мито, зокрема, стосуватиметься електрокарів «Тесла», які виробляють на заводі у Шанхаї.
Канадське мито, зокрема, стосуватиметься електрокарів «Тесла», які виробляють на заводі у Шанхаї.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Канада із першого жовтня запровадить мито у 100% на імпорт вироблених у Китаї електромобілів. Також від 15 жовтня запроваджують мито у 25% на китайську сталь та алюміній, повідомляє BBC.
У травні про підвищення мита на електрокари з Китаю вчетверо — до 100% — оголосили США. Крім того, мито на напівпровідники та сонячні елементи подвоїться — до 50%, а мито на літій-іонні батареї, сталь та деякі інші стратегічні товари зросте до 25%.
Згодом аналогічний крок анонсував Євросоюз, який готується підняти мито на китайські електромобілі до 36,3%. До цього збору додаватиметься стандартне 10-відсоткове європейське мито на імпорт автомобілів.
Країни Заходу нарікають, що Китай субсидує виробників електромобілів, надаючи місцевим компаніям несправедливу перевагу на міжнародному ринку.
КНР, своєю чергою, заявила, що такий «ринковий протекціонізм» порушує правила Світової організації торгівлі та становить серйозну загрозу глобальній економічній системі. Китай є найбільшим торговельним партнером Канади після США.
Водночас китайські електромобілі не такі вже й популярні у Канаді. При цьому на цей ринок готується зайти BYD.
Канадське мито, зокрема, стосуватиметься електрокарів «Тесла», які виробляють на заводі у Шанхаї. Відповідно, Tesla захоче везти машини до Канади із американських заводів, де виробництво коштує дорожче. Оглядач ринку Марк Рейнфорд вважає, що компанія лобіюватиме послаблення, як це зробила в Європі, де податок саме для цього бренду знизили до 9%.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті