Опитування виявило, що багато нових автомобільних технологій водіям не потрібні
Деякі функції, на думку водіїв, вирішують проблеми, яких насправді не існує.
Деякі функції, на думку водіїв, вирішують проблеми, яких насправді не існує.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Автовиробники начинюють нові моделі безліччю сучасних систем, гаджетів і характеристик, але далеко не всі вони, як виявило опитування JD Power, потрібні водіям.
Водіям запропонували оцінити технологію за трьома категоріями: «обов’язкова», «непогано б мати» та «непотрібна».
Деякі функції, на думку водіїв, вирішують проблеми, яких насправді не існує. Більшість автовласників цінують передусім функції, які безпосередньо вирішують конкретні завдання: наприклад дисплей, що показує сліпі зони під час руху заднім ходом. Також схвально відгукуються про розумний клімат-контроль.
Та чимало інших функцій удосконаленої системи допомоги водію (ADAS) водії ігнорують, вважаючи, що краще впораються самостійно. Так, найнижчі бали за корисністю водії поставили режимам допомоги водію в керуванні — ані режим «руки на кермі», ані «вільні руки», на їхню думку, не надто змінюють досвід їзди.
Останнім часом виробники встановлюють додатковий інформаційно-розважальний екран для пасажира на передньому сидінні. У нових Audi цей екран навіть має режим конфіденційності, аби водій не бачив, що дивиться пасажир поряд. При цьому лише 10% водіїв щодня возять пасажирів на передньому сидінні.
Інші приклади — розпізнавання обличчя, сканери відбитків пальців і керування жестами. Водії не довіряють розпізнаванню обличчя, щоб залишати ключі вдома. А з активованою функцією керування жестами, можна випадково увімкнути звукову систему на повну гучність — 21% водів заявили, що ця технологія не корисна.
Як зазначають аналітики компанії, опитування ставить питання до технологічного розвитку Tesla. Відпочатку головною аудиторією були ентузіасти новітніх технологій, але зараз «Тесла» — один із найпопулярніших брендів електрокарів, і база користувачів значно розширилася. Так, система контролю за станом водія (DMS) отримала низькі оцінки від опитаних.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті