Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Samuele Errico Piccarini / Unsplash

Автовиробники начинюють нові моделі безліччю сучасних систем, гаджетів і характеристик, але далеко не всі вони, як виявило опитування JD Power, потрібні водіям.

Водіям запропонували оцінити технологію за трьома категоріями: «обов’язкова», «непогано б мати» та «непотрібна».

Деякі функції, на думку водіїв, вирішують проблеми, яких насправді не існує. Більшість автовласників цінують передусім функції, які безпосередньо вирішують конкретні завдання: наприклад дисплей, що показує сліпі зони під час руху заднім ходом. Також схвально відгукуються про розумний клімат-контроль.

Та чимало інших функцій удосконаленої системи допомоги водію (ADAS) водії ігнорують, вважаючи, що краще впораються самостійно. Так, найнижчі бали за корисністю водії поставили режимам допомоги водію в керуванні — ані режим «руки на кермі», ані «вільні руки», на їхню думку, не надто змінюють досвід їзди.

Останнім часом виробники встановлюють додатковий інформаційно-розважальний екран для пасажира на передньому сидінні. У нових Audi цей екран навіть має режим конфіденційності, аби водій не бачив, що дивиться пасажир поряд. При цьому лише 10% водіїв щодня возять пасажирів на передньому сидінні.

Інші приклади — розпізнавання обличчя, сканери відбитків пальців і керування жестами. Водії не довіряють розпізнаванню обличчя, щоб залишати ключі вдома. А з активованою функцією керування жестами, можна випадково увімкнути звукову систему на повну гучність — 21% водів заявили, що ця технологія не корисна.

Як зазначають аналітики компанії, опитування ставить питання до технологічного розвитку Tesla. Відпочатку головною аудиторією були ентузіасти новітніх технологій, але зараз «Тесла» — один із найпопулярніших брендів електрокарів, і база користувачів значно розширилася. Так, система контролю за станом водія (DMS) отримала низькі оцінки від опитаних.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button