Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: ДСНС

На станції метро «Університет» на колії знову потрапила людина – хлопець 2004 року народження. Постраждалого вдалося врятувати, але він втратив частину ноги. Обставини інциденту з’ясовують правоохоронці. Цей випадок став четвертим за рахунком у київському метро цього літа.

Ввечері 29 серпня хлопця затисло під вагоном потяга. Внаслідок цього деякий час не працювали станції метро «Театральна» та «Університет». Згодом рятувальники витягли постраждалого.

Після декількох падінь пасажирів на колії впродовж цього літа, що призвело до травмувань і навіть смерті, почали з’являтися пропозиції встановити на станціях захисні бар’єри. Адже подібні випадки раніше не траплялися у київському метро з такою частотою.

Захисні бар’єри у метро Нью-Йорка. Фото: Dezeen

Нещодавно петиція з вимогою встановити захисні екрани на платформах набрала необхідні 6 000 голосів. Такі конструкції можуть допомогти у запобіганні нещасним випадкам падіння пасажирів на колії метрополітену, як зазначає автор петиції.

Проте, на думку ГО «Пасажири Києва», така ініціатива має низку недоліків. Зокрема, проблемою є дороговартісна реалізація проєкту через низький рівень автоматизації київського метро. Адже двері поїзда та захисного екрана повинні завжди співпадати.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button