Українці щодня підтверджують твердження: «Хочеш змін — бери й дій». Але як почати змінювати щось в лікарнях — установах, які, здається, непридатні до найменших реформ?
Про «Фудіцина», своє бачення харчування в лікарнях та зміни, що вже відбувають розказала засновниця бренду Тетяна Коваль.
Тетяна Коваль, дружина ветерана та одна з переможниць ветеранського гранту «Власна Справа» від Міністерства економіки України. За три роки існування у програмі взяли участь 3 300 осіб, з яких визначили 1 000 переможцями та виділили 480 мільйонів гривень на початок чи розвиток власної справи.
Нагадаємо, що право на отримання цих грантів мають ветерани та ветеранки, а також другі з подружжя.
Тетяна розказала про систему харчування в медичних закладах та як кошти з гранту допомогли у розвитку її з чоловіком бізнеса .
«У суспільстві існує проблема і це — харчування в лікарнях. Зазвичай пацієнт, який потрапляє в лікарню, нічого не очікує від харчування. Отримуючи гарячий суп, вже радіє. Але це — не норма. Бо, саме харчування сприяє одужанню пацієнта, прискорює його».
Бренд «Фудіцина» об’єднує компанії з медичного кейтерингу, які вибудовують харчову інфраструктуру в лікарнях України. Він розпочав свій шлях у 2015 році, а два роки тому команда почала відкривати заклади громадського харчування в лікарнях. Проєкт Тетяни виграв два гранти в загальній сумі на 750 тисяч гривень. Отримані кошти використали для закупівлі необхідного обладнання на кухні «Фудіцина», розширення асортименту та модернізації вітрин на локаціях. Всі наші потенційні клієнти бренду викладають тендери на платформу Prozzoro — електронну систему публічних закупівель.
«Мета бренду «Фудіцина» — зробити так, щоб таких тендерів було якомога більше. Щоб лікарня хотіла покращити систему харчування пацієнтів та делегувати цю послугу аутсорсинговим компаніям. Лікарня отримує багато переваг при переході на кейтерингову послугу, але основне — це вивільнення часу задля того, щоб займатися своєю профільною справою — лікувати пацієнтів».
Завдяки «Фудіцина» пацієнти отримують смачну їжу, різноманітне меню, збір зворотного зв’язку через QR-код, сервіс від фудсестер та пришвидшене одужання.
«Місія нашого бренду — створити сучасну харчову інфраструктуру в кожному медичному закладі України. Два роки тому ми почали розвивати окремий напрям foodiespace — ресторани та кафе в лікарнях».
Уже понад 70 медичних установ у восьми регіонах України довіряють компаніям, які працюють під брендом Foodicine та торговою маркою FoodieSpace. Надалі команда продовжить популяризувати кейтерингову послугу для пацієнта, відкривати нові заклади мережі FoodieSpace в лікарнях та розширювати географію досягнень «Фудіцина» — в Україні та за кордоном.
Цей проєкт здійснений за підтримки Фонду «Партнерство за сильну Україну», що фінансують уряди Великої Британії, Естонії, Канади, Нідерландів, Сполучених Штатів Америки, Фінляндії, Швейцарії та Швеції.
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті