Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Суспільне Харків / Євген Гертнер

Вперше в історії харківського метро електропоїздом стала керувати жінка. До 2024 року на цю посаду жінок не брали, повідомляє Суспільне.

Перелік професій, на яких не можна працювати жінкам, зокрема, машиніст поїзда метрополітену, в Україні скасували у 2017 році. Але набір на курси машиністок електропоїзда у Харкові оголосили лише у січні 2023-го. Київське метро також оголосило набір серед жінок, однак, за свідченнями, відохочує кандидаток працювати. Зараз у Києві на машиністку навчається одна жінка, вона має вийти на роботу наприкінці 2024 року.

25-річна Анастасія Мазуркова закінчила Харківський політех і давно цікавилася транспортом. У метро влаштувалася працювати у 2020 році, а потім подала заявку на навчання на машиністку.


Теоретична частина триває приблизно пів року, в кінці складається фінальний іспит на право управління електропоїздом. Випускник технічної школи стає помічником машиніста. Далі знов здає іспит на машиніста у дві особи. Працює з напарником, доки не складає іспит на машиніста в одну особу. Анастасія здала ці іспити, і може керувати поїздом самостійно.

«Багато хто вважає, що просто їдеш по тунелю прямо. Звісно, їдеш по тунелю, але складність в тому, що ти постійно перебуваєш у напрузі, у підвищеній увазі. Умови праці: тунель, поїзд, світло-темрява, вібрації, робота з пасажирами. Коли ти сидиш у кабіні, пасажири — за спиною, і там дуже багато людей», — розповідає Анастасія.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button