Держаудит: кошторис метро на Виноградар зріс на 8 мільярдів за час будівництва
Аудит виявив зловживання під час будівництва метро у Києві.
Аудит виявив зловживання під час будівництва метро у Києві.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Результати аудиту Державної аудиторської служби України показали масштабні фінансові порушення з боку підрядника АТ «Київметробуд» та неефективність дій міської влади щодо будівництва метро на Виноградар. Про це зазначає Державна аудиторська служба України.
Так у після перевірки було виявлено наступні фінансові маніпуляції :
Власне, метро на Виноградар — це проєктована станція Сирецько-Печерської лінії Київського метрополітену. Мала бути розташована по лінії між станціями «Мостицька» та «Маршала Гречка», поблизу перехрестя вулиць Олександра Олеся та Родини Крістерів.
Будівництво було оголошено ще у 2018 році, а станції планували відкрити у 2020 році, проте через затримки, розтрати коштів і судові рішення процес затягнувся на роки.
У 2018-2019 роках “Київметробуд” отримав з бюджету авансові платежі на суму 2,59 млрд грн, з яких 1,7 млрд грн було розміщено на депозитних рахунках, замість того щоб продовжувати будівництво.
Також гроші витрачалися на оплату аудиторських, юридичних і консультаційних послуг, страхування фінансових ризиків та надання безвідсоткової фінансової допомоги іншій юридичній особі. Попри ці порушення, у грудні 2019 року підрядник отримав додатково 1,41 млрд грн, з яких освоєно було лише 44,1 млн грн.
Через ці проблеми, прострочена заборгованість зросла до 4 млрд грн, що ускладнило завершення будівництва метро на Виноградар. Тепер вартість відновлення робіт суттєво перевищує первісний кошторис, і додатково потрібно витратити 69,4 млн грн на коригування проєкту.
Також нагадаємо, що у тендері на будівництво метро на Виноградар кращі умови були лише для одного учасника.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті