Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 62 днів. За цей час ми опублікували 24533 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

24 вересня Київ підписав угоду з Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) на кредит у розмірі 50 млн євро для закупівлі нових вагонів метро. Це частина ширшої ініціативи, спрямованої на оновлення київського метрополітену та підвищення якості перевезень для мешканців столиці. Про це згадується на офіційному порталі Київської міської адміністрації.

фото : КМДА

Модернізація київського метро є частиною Національної транспортної стратегії України та плану розвитку міста Києва до 2025 року. В рамках цієї програми вже були здійснені інвестиції в оновлення парку громадського транспорту, включаючи трамваї та автобуси. 

До війни 80% рухомого складу київського метро було російського виробництва, а понад 60% вагонів вже вичерпали свій термін експлуатації. Отримане фінансування дозволить замінити старі вагони на нові енергоефективні моделі, мова йде про 120–160 вагонів. Це покращить транспортну інфраструктуру міста. Загальний обсяг кредиту від ЄІБ складе 200 млн євро, а перша частина у 50 млн євро спрямована виключно на закупівлю нових вагонів.

фото : КМДА

Перший заступник голови КМДА Микола Поворозник заявив, що цей проєкт має на меті забезпечити безпечні та сучасні умови для пасажирів столичного метро, що особливо важливо в умовах воєнного стану. Віцепрезидентка ЄІБ Тереза Червінська наголосила, що підтримка Києва в модернізації транспортної інфраструктури є ключовим завданням банку.

Нагадуємо, що петиція щодо встановлення захисних екранів у метро набрала 6 000 голосів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button