Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото : poltava.to

Підприємниця Оксана Демкова запустила проєкт віртуального очищення полтавських будівель від зовнішньої реклами. Цим вона хоче показати можливості покращення міської архітектури. Проєкт вже отримав підтримку від секретаря міськради Катерини Ямщикової, а над його реалізацією працює команда архітекторів студії «AXIOMA design».

Ідея виникла після споглядання у фотошопі того, як місто виглядало б без надмірної кількості реклами. Досвід інших міст, зокрема Києва, де у 2023 році було введено нові вимоги до реклами, підтверджує, що такі зміни можуть значно покращити міське середовище.

Одним з прикладів можливих змін є вулиця Шевченка в районі центрального ринку, де команда прагне показати, як очищення будинків може повернути Полтаві її історичну красу.

Проєкт ставить за мету стимулювати владу та бізнес до реставрації будівель і впровадження нових правил щодо зовнішньої реклами.

Візуалізація без реклами

Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
всього від 100 грн/місяць!

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button