Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото : poltava.to

Підприємниця Оксана Демкова запустила проєкт віртуального очищення полтавських будівель від зовнішньої реклами. Цим вона хоче показати можливості покращення міської архітектури. Проєкт вже отримав підтримку від секретаря міськради Катерини Ямщикової, а над його реалізацією працює команда архітекторів студії «AXIOMA design».

Ідея виникла після споглядання у фотошопі того, як місто виглядало б без надмірної кількості реклами. Досвід інших міст, зокрема Києва, де у 2023 році було введено нові вимоги до реклами, підтверджує, що такі зміни можуть значно покращити міське середовище.

Одним з прикладів можливих змін є вулиця Шевченка в районі центрального ринку, де команда прагне показати, як очищення будинків може повернути Полтаві її історичну красу.

Проєкт ставить за мету стимулювати владу та бізнес до реставрації будівель і впровадження нових правил щодо зовнішньої реклами.

Візуалізація без реклами

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button