У Києві дослідили доступність пішохідних переходів в центрі міста. Які результати?
У ході виробничої практики студенти КНУ провели аналіз доступності пішохідних переходів у центральних районах Києва.
У ході виробничої практики студенти КНУ провели аналіз доступності пішохідних переходів у центральних районах Києва.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Студенти Географічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка, працюючи у межах виробничої практики на КП «ЦОДР», опублікували дослідження щодо доступності пішохідних переходів у центральній частині столиці.
Команда дослідників проаналізувала стан пішохідних переходів у центральних районах Києва. Дослідження розпочалося ще на початку року, а зараз закінчився другий етап і було здійсненно аналіз отриманих даних.
Площа дослідження становить 11,7 км² в центрі Києва. Було проаналізовано 959 пішохідних переходів на першому, ще 80 на другому та 1918 підходів до них. У межах цієї зони знаходяться 9 острівців безпеки та 8 підвищених пішохідних переходів. Дослідження охоплювало частини чотирьох районів.
Оскільки дослідження тривало у два етапи, то можна було проаналізувати не тільки загальні результати, але й динаміку змін. За ці пів року студенти визначили незначні покращення. Особливо у Голосіївському районі, де було переоблаштовано 16 переходів. Про те у Шевченківському та Печерському районах взагалі нічого не було зроблено.
Загальні висновки такі :
Ці дані вказують на необхідність подальших зусиль для покращення інфраструктури в центральних районах міста, зокрема щодо забезпечення доступності для маломобільних груп населення. Особливо критична ситуація спостерігається у Голосіївському районі, де 60% переходів залишаються без необхідних понижень.
Конкретно по кожному району результати наступні :
За результатами дослідження доступності пішохідних переходів у Подільському районі Києва було проаналізовано 648 підходів. Лише 25% (160 переходів) повністю відповідають критеріям доступності та інклюзивності.
Одночасно, 46% (297 переходів) взагалі не відповідають вимогам, що свідчить про серйозні проблеми з інфраструктурою. Лише 6% підходів (37) мають часткову доступність і потребують незначних доопрацювань.
У районі також було виявлено лише 2 острівці безпеки та 1 підвищений пішохідний перехід, що також підкреслює недоліки у забезпеченні безпеки та інклюзивності.
У Голосіївському районі було дослідженню 262 підходи і було виявлення, що інклюзивних переходів лише 12%.
У 60% відсутнє будь-яке пониження чи тактильна плитка. Проте помітне деяке покращення у тих частинах району які ближче до центру міста, чим далі, тим ситуація гірша.
У Шевченківському районі будо проаналізували 908 підходів, знайшли 7 острівців безпеки та 5 підвищених переходів.
У 32% наявне як і пониження, так і тактильна плитка, проте у 45% відсутнє і те й те. На центральних вулицях району ситуація краща, ніж у тих які далі чи у дворах.
В Печерському районі ситуація не краща. На 100 досліджуваних підходів лише 20 відповідають вимогам. Також у районі наявна проблема, що на підходах розташовані зливні решітки, що порушує принципи інклюзивності..
Студенти визначили, що не дивлячись на те, що робота все ж таки проводиться, темпи дуже повільні.
Лише 20% перевірених переходів відповідають сучасним стандартам доступності. Більшість переходів, які відповідають вимогам, було облаштовано під час капітальних ремонтів, але не всі роботи були виконані якісно.
Особливо проблемними виявилися райони, де останні роки не проводилися ремонтні роботи, а кількість підвищених переходів та острівців безпеки залишає бажати кращого. Часто спостерігаються порушення, як-от неправильне встановлення тактильних смуг або недостатнє зниження бордюрів.
Отже, хоча деякі покращення є, вони локалізовані й обмежені. Для забезпечення доступності інфраструктури місту необхідна комплексна стратегія з акцентом на довгострокові рішення для всіх мешканців.
Нагадуємо, що по нормах передбачено виконання пішохідного переходу в один рівень з тротуаром або проїзною частиною, тобто висота має бути 0 см, а за наявністю відповідного обґрунтування – не більше 2 см.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті