У Копенгаген вперше за кілька десятиріч повертається трамвай
Нова транспортна система допоможе місту стати першою у світі вуглецево-нейтральною столицею до 2025 року.
Нова транспортна система допоможе місту стати першою у світі вуглецево-нейтральною столицею до 2025 року.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Консорціум, що складається з компанії Siemens та інфраструктурного підрядника Per Aarsleff A/S отримав замовлення від компанії Greater Copenhagen Light Rail I/S на будівництво трамвайної системи для Великого Копенгагена. Завершується будівництво вже у 2025 році.
Умови проєкту наступні :
Мова йде про модель Avenio для системи легкорейкового транспорту (LRT). Ці трамваї вже використовуються у містах, таких як Гаага та Мюнхен.
Кожен трамвай матиме розміри 2,65 метра в ширину, 3,5 метра у висоту та 37 метрів у довжину. Вони будуть живитися від контактної мережі і здебільшого їздитимуть по власній колії.
Рейки та рухомий склад спроєктовані таким чином, щоб проходити круті повороти, швидше гальмувати та долати більші схили, що робить їх ідеальним рішенням для міських територій.
Один трамвай вміщує близько 260 пасажирів, що еквівалентно пасажиромісткості чотирьох міських автобусів. У кожному вагоні передбачено хоча б одну зону для перевезення інвалідних візків, дитячих колясок і велосипедів. Спеціальні правила використання цих зон будуть вирішуватися власниками проєкту.
Система LRT у Великому Копенгагені охоплюватиме 28 км двоколійної траси з 29 станціями . Відкриття системи заплановане на 2025 рік.
Очікується, що 13-14 мільйонів пасажирів користуватимуться цією системою щорічно, трамваї курсуватимуть кожні 5 хвилин вдень і кожні 10 хвилин ввечері та у вихідні дні.
Після відкриття LRT, приблизно 4,000 щоденних поїздок будуть здійснюватися трамваєм замість приватних автомобілів, що допоможе зменшити завантаженість доріг.
Проєкт підтримується 11 муніципалітетами Копенгагена і столичним регіоном та урядом Данії.
Він сприятиме розвитку зеленої мобільності, система працюватиме на електроенергії, створюючи мінімум шуму, все це допоможе Копенгагену досягти мети стати вуглецево-нейтральною столицею до 2025 року.
Власне Рішення про будівництво системи легкорейкового транспорту уздовж Ring 3 було прийнято на основі технічного дослідження, опублікованого в березні 2013 року.
У 1972 році трамвайна система Копенгагена була замінена автобусами, оскільки цей вид транспорту вважався більш гнучким. Однак через десятиліття, в умовах зростання попиту на екологічно чистий транспорт, було вирішено повернути трамваї, але вже у сучасному вигляді.
У червні 2014 року була заснована компанія Ring 3 Letbane I/S, яка згодом змінила назву на Greater Copenhagen Light Rail.
Також нагадуємо, що у Німеччині з’явився найдовший трамвай у світі. Його довжина — 60 метрів
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті