Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 73 днів. За цей час ми опублікували 24543 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото : dinletbane

Консорціум, що складається з компанії Siemens та інфраструктурного підрядника Per Aarsleff A/S отримав замовлення від компанії Greater Copenhagen Light Rail I/S на будівництво трамвайної системи для Великого Копенгагена. Завершується будівництво вже у 2025 році.

Умови проєкту наступні :

  • Контракт передбачає постачання 27 трамваїв Avenio
  • Електрифікацію залізниці
  • Встановлення систем сигналізації та зв’язку
  • Управління проєктом і системну інтеграцію
  • 15-річне подальше обслуговування.
фото : railwaypro.com

Мова йде про модель Avenio для системи легкорейкового транспорту (LRT). Ці трамваї вже використовуються у містах, таких як Гаага та Мюнхен.

Кожен трамвай матиме розміри 2,65 метра в ширину, 3,5 метра у висоту та 37 метрів у довжину. Вони будуть живитися від контактної мережі і здебільшого їздитимуть по власній колії.

Рейки та рухомий склад спроєктовані таким чином, щоб проходити круті повороти, швидше гальмувати та долати більші схили, що робить їх ідеальним рішенням для міських територій.

візуалізація проєкту

Один трамвай вміщує близько 260 пасажирів, що еквівалентно пасажиромісткості чотирьох міських автобусів. У кожному вагоні передбачено хоча б одну зону для перевезення інвалідних візків, дитячих колясок і велосипедів. Спеціальні правила використання цих зон будуть вирішуватися власниками проєкту.

фото : Hovedstadens Letbane

Система LRT у Великому Копенгагені охоплюватиме 28 км двоколійної траси з 29 станціями . Відкриття системи заплановане на 2025 рік.

Очікується, що 13-14 мільйонів пасажирів користуватимуться цією системою щорічно, трамваї курсуватимуть кожні 5 хвилин вдень і кожні 10 хвилин ввечері та у вихідні дні.

Після відкриття LRT, приблизно 4,000 щоденних поїздок будуть здійснюватися трамваєм замість приватних автомобілів, що допоможе зменшити завантаженість доріг.

фото : railwaygazette

Проєкт підтримується 11 муніципалітетами Копенгагена і столичним регіоном та урядом Данії.

Він сприятиме розвитку зеленої мобільності, система працюватиме на електроенергії, створюючи мінімум шуму, все це допоможе Копенгагену досягти мети стати вуглецево-нейтральною столицею до 2025 року.

фото : railwaygazette

Власне Рішення про будівництво системи легкорейкового транспорту уздовж Ring 3 було прийнято на основі технічного дослідження, опублікованого в березні 2013 року.

У 1972 році трамвайна система Копенгагена була замінена автобусами, оскільки цей вид транспорту вважався більш гнучким. Однак через десятиліття, в умовах зростання попиту на екологічно чистий транспорт, було вирішено повернути трамваї, але вже у сучасному вигляді.

фото : gottliebpaludan

У червні 2014 року була заснована компанія Ring 3 Letbane I/S, яка згодом змінила назву на Greater Copenhagen Light Rail.

Також нагадуємо, що у Німеччині з’явився найдовший трамвай у світі. Його довжина — 60 метрів

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button