Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Pasha Logvis / alltransua.com

Водії маршруток-дублерів навіть не мають своїх графіків руху й натомість курсують просто за роздрукованими графіками комунального транспорту. Такі «маршрутки-паразити» приїздять на зупинку за кілька хвилин перед громадським автобусом чи тролейбусом, забираючи пасажирів — передусім тих, хто не їздить за пільгами.

ГО «Пасажири Києва» опублікувала фото, яке зробив киянин Олесь Олійник у маршрутці №535.

«Спочатку можна було б подумати, що це графік самої маршрутки, але при детальному вивченні стало зрозуміло, що прямо перед водієм висить графік руху автобусу №87, який ця маршрутка дублює!», — коментують у спільноті.

Паразитування не лише відбирає пасажиропотік у комунального транспорту, але й шкодить пасажирам. У годину пік інтервал автобусу №87 складає 20 хвилин. Якби маршрутка їздила у рівних проміжках між автобусами, це значно скоротило б час очікування для пасажирів.

«Це одна з причин, чому приватні перевізники не хочуть оприлюднювати дані GPS-моніторингу у реальному часі, — зауважують «Пасажири Києва». — У 2016 році перевізник ПП “Парк” почав показувати дані щодо переміщення своїв автобусів, але доволі швидко перестав це робити як тільки це почало підтверджувати описане вище паразитування. Ненадовго GPS-моніторинг повернувся в 2019 році, але тільки для тих маршрутів, які не дублювали комунальні».


Усунення маршруток-дублерів було однією з рекомендацій Світового Банку у 2016 році. Натомість на останньому конкурсі Дептранс КМДА збільшив кількість маршруток-дублерів, стверджують «Пасажири Києва». Водночас підключення приватних перевізників до Єдиного диспетчерського центру було однією з умов конкурсів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button