Київські маршрутки-дублери їздять просто за графіком автобусів
Паразитування — одна з причин, чому приватні перевізники не хочуть оприлюднювати дані GPS-моніторингу у реальному часі.
Паразитування — одна з причин, чому приватні перевізники не хочуть оприлюднювати дані GPS-моніторингу у реальному часі.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Водії маршруток-дублерів навіть не мають своїх графіків руху й натомість курсують просто за роздрукованими графіками комунального транспорту. Такі «маршрутки-паразити» приїздять на зупинку за кілька хвилин перед громадським автобусом чи тролейбусом, забираючи пасажирів — передусім тих, хто не їздить за пільгами.
ГО «Пасажири Києва» опублікувала фото, яке зробив киянин Олесь Олійник у маршрутці №535.
«Спочатку можна було б подумати, що це графік самої маршрутки, але при детальному вивченні стало зрозуміло, що прямо перед водієм висить графік руху автобусу №87, який ця маршрутка дублює!», — коментують у спільноті.
Паразитування не лише відбирає пасажиропотік у комунального транспорту, але й шкодить пасажирам. У годину пік інтервал автобусу №87 складає 20 хвилин. Якби маршрутка їздила у рівних проміжках між автобусами, це значно скоротило б час очікування для пасажирів.
«Це одна з причин, чому приватні перевізники не хочуть оприлюднювати дані GPS-моніторингу у реальному часі, — зауважують «Пасажири Києва». — У 2016 році перевізник ПП “Парк” почав показувати дані щодо переміщення своїв автобусів, але доволі швидко перестав це робити як тільки це почало підтверджувати описане вище паразитування. Ненадовго GPS-моніторинг повернувся в 2019 році, але тільки для тих маршрутів, які не дублювали комунальні».
Усунення маршруток-дублерів було однією з рекомендацій Світового Банку у 2016 році. Натомість на останньому конкурсі Дептранс КМДА збільшив кількість маршруток-дублерів, стверджують «Пасажири Києва». Водночас підключення приватних перевізників до Єдиного диспетчерського центру було однією з умов конкурсів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті