Креативна агенція розробила нову айдентику одразу для кількох українських міст
Дизайнери оновили бренд Чернівців та Кременчука.
Дизайнери оновили бренд Чернівців та Кременчука.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Креативна агенція ОСВ оновила бренд Чернівців, представивши нові логотип та слоган «Чернівці. Мозаїка культур».
Проєкт спрямований на створення сучасного і впізнаваного бренду, який підкреслює багатокультурну спадщину Чернівців. В рамках дослідження дизайнери спробували вловити настрій міста Чернівці. Так за їх словами місто спокійне і не любить поспіху, люди які там проживають цінують можливість зупинятися та насолоджуватися кожним моментом.
У місті відчувається гостинність та відкритість у спілкуванні, тут легко знаходять контакт з різними людьми.
У Чернівцях все веде до творчих пошуків і відкриттів, до захоплення мистецтвом і новими ідеями. Водночас відчуваться здатність адаптуватися до змін, зберігаючи повагу до традицій і минулого.
Логотип базується на елементі мозаїки, символізуючи гармонійне співіснування різних культур у Чернівцях. Також він нагадує орнамент вишивки, підкреслюючи історичну традицію регіону.
Символіка легко трансформується у відомі пам’ятки міста, такі як Чернівецький університет, Ратуша та Будинок-корабель, що підкреслює туристичну привабливість міста.
Кольорова гама логотипа, представлена відтінками коричневого, помаранчевого й червоного, -що асоціюється з архітектурною спадщиною міста.
Шрифт логотипа заснований на модифікованій версії Helvetica Neue Condensed, що нагадує арки чернівецької архітектури. Для тексту використано Mulish, що забезпечує читабельність і сучасність.
Проєкт реалізується в рамках ініціативи «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, а особливо німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.
Окрім Чернівців креативна агенція реалізувала проєкт з містом Кременчук.
За словами представників агенції, Кременчук — місто з великим потенціалом, але його можливості ще не розкриті повністю.
Місцеві жителі цінують рідне місто, однак ця любов часто залишається в межах повсякденного життя, тому метою проєкту було створення унікальної візуальної ідентифікації, яка допоможе популяризувати місто, залучити інвесторів, підвищити туристичну привабливість та зміцнити місцеву ідентичність.
Було створено набір іконок, що гармонійно поєднується з візуальною айдентикою міста, для забезпечення єдиного стилю.
Ці іконки можуть використовуватися для полегшення навігації, позначення місць і спрощення пошуку зупинок чи пам’яток. Їх можна застосовувати у таких матеріалах, як навігаційні пілони, туристичні буклети, зупинки громадського транспорту, навігація на заходах, туристичні локації, а також таблички для бізнес-зустрічей.
Також варто додати, що агенція ще розробила шрифт присвячений Кінотеатру «Жовтень» у Києві. І це спроба привернути увагу до культурної спадщини міста, яке має глибоку історію творчості, а також підкреслити культурне значення та вплив цього закладу розташованого на Подолі.
Як кажуть самі дизайнери, що це не просто шрифт – це культурний продукт, що поєднує минуле та сучасність. Шрифт вільний до використання і всі охочі можуть знайти його на сторінці проєкту.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті