Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
з презентації проєкту

Креативна агенція ОСВ оновила бренд Чернівців, представивши нові логотип та слоган «Чернівці. Мозаїка культур».

Проєкт спрямований на створення сучасного і впізнаваного бренду, який підкреслює багатокультурну спадщину Чернівців. В рамках дослідження дизайнери спробували вловити настрій міста Чернівці. Так за їх словами місто спокійне і не любить поспіху, люди які там проживають цінують можливість зупинятися та насолоджуватися кожним моментом.

У місті відчувається гостинність та відкритість у спілкуванні, тут легко знаходять контакт з різними людьми.

У Чернівцях все веде до творчих пошуків і відкриттів, до захоплення мистецтвом і новими ідеями. Водночас відчуваться здатність адаптуватися до змін, зберігаючи повагу до традицій і минулого.

з презентації проєкту

Логотип базується на елементі мозаїки, символізуючи гармонійне співіснування різних культур у Чернівцях. Також він нагадує орнамент вишивки, підкреслюючи історичну традицію регіону.

з презентації проєкту

Символіка легко трансформується у відомі пам’ятки міста, такі як Чернівецький університет, Ратуша та Будинок-корабель, що підкреслює туристичну привабливість міста.

з презентації проєкту

Кольорова гама логотипа, представлена відтінками коричневого, помаранчевого й червоного, -що асоціюється з архітектурною спадщиною міста.

з презентації проєкту

Шрифт логотипа заснований на модифікованій версії Helvetica Neue Condensed, що нагадує арки чернівецької архітектури. Для тексту використано Mulish, що забезпечує читабельність і сучасність.

Проєкт реалізується в рамках ініціативи «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП», що спільно фінансується Європейським Союзом та урядом Німеччини, а особливо німецькою федеральною компанією Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH.

Окрім Чернівців креативна агенція реалізувала проєкт з містом Кременчук.

з презентації проєкту

За словами представників агенції, Кременчук — місто з великим потенціалом, але його можливості ще не розкриті повністю.

Місцеві жителі цінують рідне місто, однак ця любов часто залишається в межах повсякденного життя, тому метою проєкту було створення унікальної візуальної ідентифікації, яка допоможе популяризувати місто, залучити інвесторів, підвищити туристичну привабливість та зміцнити місцеву ідентичність.

з презентації проєкту

Було створено набір іконок, що гармонійно поєднується з візуальною айдентикою міста, для забезпечення єдиного стилю.

з презентації проєкту

Ці іконки можуть використовуватися для полегшення навігації, позначення місць і спрощення пошуку зупинок чи пам’яток. Їх можна застосовувати у таких матеріалах, як навігаційні пілони, туристичні буклети, зупинки громадського транспорту, навігація на заходах, туристичні локації, а також таблички для бізнес-зустрічей.

з презентації проєкту

Також варто додати, що агенція ще розробила шрифт присвячений Кінотеатру «Жовтень» у Києві. І це спроба привернути увагу до культурної спадщини міста, яке має глибоку історію творчості, а також підкреслити культурне значення та вплив цього закладу розташованого на Подолі.

Як кажуть самі дизайнери, що це не просто шрифт – це культурний продукт, що поєднує минуле та сучасність. Шрифт вільний до використання і всі охочі можуть знайти його на сторінці проєкту.

з презентації проєкту

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button