Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото : Патрулна поліція Києва

У Києві стався прорив водопровідної мережі, про що повідомили у КМДА. Внаслідок цього підтопило підземний перехід біля станції метро «Дорогожичі», а саму станцію тимчасово закрили – поїзди проїжджають повз без зупинки.

Рух транспорту вулицею Іллєнка в обох напрямках обмежено.

Подібна ситуація на цій ділянці трапляється не вперше.

Це пов’язано як із загальним станом каналізаційних систем у місті, так і з проблемами зливостоків. Сильні дощі, що пройшли кілька днів тому, лише підкреслили існуючі недоліки у їхній роботі та виявили потребу в оперативних заходах щодо покращення інфраструктури.

Пару років тому, у 2018 році біля станції метро «Дорогожичі» під час дощу затопило автомобільний тунель. Тоді представники міської влади зазначали, що система зливостоків не розрахована на таку кількість опадів.

Затоплений тунель коло метро Дорогожичі у 2018 році

Однак проблему так і не почали вирішувати та через рік ситуація сталася повторно. Натомість в 2020 році, під час сильних злив, передбачили чергування спеціальної техніки біля станції метро «Дорогожичі» для швидкого реагування на можливі підтоплення.

Працівники гідротехнічних служб комунальних підприємств, підпорядкованих КК «Київавтодор» періодично проводять чистку зливостоків цієї ділянки, проте, як можна помітити, на ситуацію це не впливає.

фотографії з соціальних мереж

На те, що ділянка коло метро «Дорогожичі» постійно піддається підтопленням є декілька причин:

  • недостатня пропускну здатність зливостоків
  • застаріла інфраструктуру каналізаційної системи, яка потребує оновлення
  • підвищення рівня води в річці Либідь, що знижує ефективність дощової каналізації.

Ці проблеми стоять гостро не тільки для даної ділянки міста і для цього Києва.

Так більшість дощових колекторів були спроєктовані ще у 1950-1980 роках, як і сама каналізаційна система, у якій прорив може статися у будь-яку хвилину.

Інша глобальна проблема для усього міста — це розміщення малих річок у бетонні колектори, що погіршує ситуацію із дренажем, оскільки зменшує природні можливості для відведення води.

Либідь біля Либідської площі / Фото Лева Шевченка, 24 Канал

Біля метро Дорогожичі протікає підземна річка Сирець, яка розміщеян у колекторі, що також має вплив на стан каналізаційної системи району і пропускної можливості зливостоків.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button