Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24968 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото з instagram Bickerstaff

ТМ «Галичина» разом із креативною агенцією Bickerstaff розробили нестандартну рекламну кампанію. Плакати з молочною продукцією розміщуються в містах Європи, аби привернути увагу бренду.

Про те найцікавіше те, що в тих містах дані товари відсутні на полицях, адже кампанія орієнтована на українських біженців, і має на меті спонукати їх до повернення додому.

У креативній агенції зазначають, що лише українська бактерія Карпатікус має власний логотип та міжнародну рекламну кампанію. Тепер про Карпатікус мають дізнатися не лише в Україні, а й українці по всьому світу.

Вони сподіваються, що це стане ще однією вагомою причиною для повернення біженців додому, і навіть не однією, а трьома.

Креативна агенція таким чином хоче привернути увагу до великої проблеми. Ще на початку року Елізабет Арнсдорф Хаслунд з Агентства ООН у справах біженців в Україні зазначала, що за кордоном зараз зареєстровано 6,5 млн українців, які покинули територію країни після початку повномасштабного вторгнення.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button