Реклама молочної продукції перетворилась на соціальну компанію щодо повернення українців додому
Рекламна компанія має глибоке соціальне значення
Рекламна компанія має глибоке соціальне значення
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24968 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
ТМ «Галичина» разом із креативною агенцією Bickerstaff розробили нестандартну рекламну кампанію. Плакати з молочною продукцією розміщуються в містах Європи, аби привернути увагу бренду.
Про те найцікавіше те, що в тих містах дані товари відсутні на полицях, адже кампанія орієнтована на українських біженців, і має на меті спонукати їх до повернення додому.
У креативній агенції зазначають, що лише українська бактерія Карпатікус має власний логотип та міжнародну рекламну кампанію. Тепер про Карпатікус мають дізнатися не лише в Україні, а й українці по всьому світу.
Вони сподіваються, що це стане ще однією вагомою причиною для повернення біженців додому, і навіть не однією, а трьома.
Креативна агенція таким чином хоче привернути увагу до великої проблеми. Ще на початку року Елізабет Арнсдорф Хаслунд з Агентства ООН у справах біженців в Україні зазначала, що за кордоном зараз зареєстровано 6,5 млн українців, які покинули територію країни після початку повномасштабного вторгнення.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті