Фейковий ресторан півтора року публікує ШІ-картинки, і люди досі намагаються там поїсти
Сторінка має понад 72 тисячі фоловерів, пост із круасаном у вигляді тиранозавра набрав мільйон лайків.
Сторінка має понад 72 тисячі фоловерів, пост із круасаном у вигляді тиранозавра набрав мільйон лайків.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Наприкінці березня 2023 року в інстаграмі з’явилася сторінка ресторану Ethos, нібито розташованого в Остіні, Техас. Заклад публікує зображення з незвичайними стравами, такими як смажені курячі ніжки з чорним кав’яром, чизкейк із яловичиною, хліб на 50-річній заквасці та буряк, начинений буряковим соком.
Зараз сторінка має понад 72 тисячі фоловерів, пост із круасаном у вигляді тиранозавра набрав мільйон лайків, і люди досі марно намагаються знайти адресу ресторану.
В «Етосу» є вебсайт, на якому повідомляють, що попит шалений, і тому наполегливо радять бронювати столик о 4:30 ранку першого понеділка кожного місяця. Там само на сайті є згенеровані ШІ «фото» персоналу, зокрема «головного лісового збирача» на прізвище Бузина. А гловного менеджера звати Джузеппе Фузіллі (це паста у вигляді спіральок).
«Мені все подобається, але ніде неможливо знайти ваше місце розташування. Ані у соцмережах, ані на вашому вебсайті, гугл-карти її не показують, — пише один із розчарованих коментаторів. — Мені подобається ваш бренд, але, здається, бракує важливої інформації. Хотів би прийти до вас, але жодної гадки, де ви».
До речі, одна з блогерок із Остіна спробувала зліпити такий самий круасан у вигляді тиранозавра, як на сторінці «Етосу», і ось що в неї вийшло:
На форумі Reddit обговорюють, які цілі переслідують творці цього проєкту.
Один із коментаторів anrboy зауважує, що як кур’єр доставки їжі не раз стикався з «ресторанами-примарами» — явищем, коли у приміщенні розміщено одночасно декілька кухонь, які продають страви через мобільні застосунки під різними вигаданими брендами. «Кур’єр заходить всередину, набирає код і відчиняє ячейку зі стравою, готовою для доставки. Це ніби у кіберпанк або сайфай фільмі», — розповідає він. За його словами, традиційні ресторани також вдаються до подібної практики — пропонують їжу під різними брендами для більшого охоплення.
Нещодавнє дослідження показало, що згенеровані штучним інтелектом зображення дозволяють окремим користувачам отримувати популярність, вводячи інших в оману. Докладніше про те, яку вигоду вони отримують і до яких тактик вдаються, читайте у цьому матеріалі.
Цей кейс нагадує історію з рестораном «Шед ет Далвіч», який вигадав британський журналіст Уба Батлер. Він робив фото «страв», використовуючи крем для гоління чи інші неїстівні речі, а якось навіть власну ногу. За допомогою фейкових відгуків ресторан потрапив у топ TripAdvisor, хоча у ньому ніхто не був. Зрештою, Батлер вирішив запросити справжніх відвідувачів на один вечір і пригощав їх купленою в супермаркеті «мівіною», замаскованою під високу кухню.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті