На Чернігівщині відновили міст через Десну
Будівництво тривало майже два роки, а металеві конструкції мосту виготовлені з останньої довоєнної партії сталі з «Азовсталі».
Будівництво тривало майже два роки, а металеві конструкції мосту виготовлені з останньої довоєнної партії сталі з «Азовсталі».
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
У Чернігові завершено будівництво одного з найбільших інфраструктурних проєктів України — мосту, довжиною 628 местрів, через річку Десна.
Це найкоротший шлях від київської траси до центру Чернігова. Перший проїзд відкрили ще в травні, а зараз обидві смуги для руху повністю готові.
Будівництво тривало майже два роки, а металеві конструкції мосту виготовлені з останньої довоєнної партії сталі з «Азовсталі».
Будівництво реалізувалось компанією «Автострада». Перед початком робіт тут відновили тимчасовий міст, зруйнований у 2022 році під час облоги міста.
У жовтні 2023 року мостовий комплекс увійшов до Книги рекордів України за найдовшу монолітну прогонову будову. Термін експлуатації нового мосту оцінюється в понад 100 років.
Нагадуємо, що Київська влада звернулася до Уряду з вимогою вжити заходів з реставрації мосту ім. Патона для уникнення аварійних ситуацій.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті