На Чернігівщині відновили міст через Десну
Будівництво тривало майже два роки, а металеві конструкції мосту виготовлені з останньої довоєнної партії сталі з «Азовсталі».
Будівництво тривало майже два роки, а металеві конструкції мосту виготовлені з останньої довоєнної партії сталі з «Азовсталі».
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Чернігові завершено будівництво одного з найбільших інфраструктурних проєктів України — мосту, довжиною 628 местрів, через річку Десна.
Це найкоротший шлях від київської траси до центру Чернігова. Перший проїзд відкрили ще в травні, а зараз обидві смуги для руху повністю готові.
Будівництво тривало майже два роки, а металеві конструкції мосту виготовлені з останньої довоєнної партії сталі з «Азовсталі».
Будівництво реалізувалось компанією «Автострада». Перед початком робіт тут відновили тимчасовий міст, зруйнований у 2022 році під час облоги міста.
У жовтні 2023 року мостовий комплекс увійшов до Книги рекордів України за найдовшу монолітну прогонову будову. Термін експлуатації нового мосту оцінюється в понад 100 років.
Нагадуємо, що Київська влада звернулася до Уряду з вимогою вжити заходів з реставрації мосту ім. Патона для уникнення аварійних ситуацій.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті