Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 82 днів. За цей час ми опублікували 24629 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото : Олександр Галух

Згідно з інформацією на платформі Prozorro, на виконання цих робіт передбачено 62 мільйони гривень.

Проєкт охоплює території в Солом’янському, Шевченківському та Голосіївському районах столиці. Передбачається капітальний ремонт гідроспоруд на 12 кілометрах річки, ревіталізацію територій та створення нових громадських просторів. Реконструкція включатиме благоустрій прилеглих ділянок і встановлення смуг відведення.

Про ці амбітні плани зазначав ще місяць тому генеральний директор КП «Плесо» В’ячеслав Савицький. Тоді він казав, що оцінює загальну вартість робіт у 4,6 мільярда гривень. Тобто тендер оголошений на невелику частину запланованих активностей.

Аукціон для визначення виконавця робіт запланований на 31 жовтня 2024 року, а завершення проєкту має відбутися до 1 жовтня 2025 року.

Варто нагадати, що відбувається з річкою. Либідь, довжина якої становить понад 16 км, є найбільшою малою річкою Києва, але значна її частина закрита в бетонні колектори та забруднена. Протягом понад 10 років активісти та урбаністи боряться за ревіталізацію річки та закликають до створення публічних просторів на її берегах річки, проте влада Києва ігнорує запит громади та планує закривати річку в колектор.

фото : hmarochos

У 2017 році громадська організація «Либідь Є» ініціювала проєкт з відновлення набережної річки, який переміг у Громадському бюджеті, однак через відсутність фінансування реалізація проєкт так і не відбулася.

У 2019 році плани щодо закриття частини річки в колектор для будівництва дороги викликали хвилю обурення серед активістів, протистояння тривало і у 2023 році почалось очищення русла річки, яке дала надію на її відновлення. Але у 2024 році Київрада ухвалила рішення закрити частину річки для будівництва заїзду до ТРЦ Ocean Mall, що знову спричинило хвилю негативу в бік міської адміністрації. А відсутність детального плану ревіталізації річки у КМДА ускладнює подальшу ситуацію.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button