Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 119 днів. За цей час ми опублікували 24968 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото : wikimedia

КП «Київпастранс» оголосили тендер на закупівлю п’яти нових трамвайних вагонів для Києва. Згідно з умовами тендеру, планується придбати низькопідлогові трамваї завдовжки від 25 до 28 метрів. Орієнтовна вартість цього контракту перевищує 493 мільйони гривень.

Попри те, що оновлення трамвайного парку є важливим кроком для розвитку громадського транспорту в столиці, а нові трамваї будуть не тільки комфортнішими та енергоефективними, доступнішими для людей з обмеженими можливостями, але все ж залишаються питання до довжини трамваїв.

Фото: Валентина Поліщук/LIGA.net

Так, майже чотири роки тому у фінському місті Тампере запустили трамвайну систему, яку побудували з нуля. Вартість проєкту склала 330 мільйонів євро.

Сьогодні ця система успішно функціонує і продовжує розвиватися. Тоді підписали контракт на подовження 11 трамвайних вагонів Škoda з 37 до 47 метрів. Це обійдеться місту у 25 мільйонів євро, оскільки зараз у багатьох європейських містах, таких як Будапешт та Берлін вже діє стандарт трамваїв довжиною понад 30 метрів.

Фото: Tampereen Raitiotie Oy

Також нагадуємо, що у Німеччині з’явився трамвай довжиною 60 метрів. Пасажиромісткість майже 400 осіб, що точно має покращити транспорту ситуацію, оскільки людям не доведеться чекати наступного трамвая і витрачати час.

Фото: Škoda

Тим часом у Києві обирають придбання коротких трамваїв, що спричиняє додаткові проблеми пасажирам, особливо у пікові години. Однак, як і в Тампере, пасажиромісткість цих вагонів можна збільшити шляхом подовження.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button