Залізниця в Україні функціонуватиме за правилами ЄС. Що зміниться?
Кабінет міністрів запропонував Верховній Раді впровадити нову модель залізничних перевезень, яка відповідає європейським стандартам.
Кабінет міністрів запропонував Верховній Раді впровадити нову модель залізничних перевезень, яка відповідає європейським стандартам.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Урядовий представник Тарас Мельничук повідомив, що законопроєкт про функціонування ринку залізничних перевезень був схвалений на засіданні Кабміну 18 жовтня.
В законопроєкті йдеться про наступне:
Також важливо, що у липні ЄС схвалив чотири українські проєкти з розвитку транспортної інфраструктури та планує на це надати грант для їх реалізації. Один із них — це інтеграція залізничної системи України до транспортної мережі ЄС. На це виділять майже 43 мільйони євро.
На першому етапі планується вдосконалити залізничну мережу і побудувати колії європейської ширини 1435 мм з Ужгороду та Чопу, щоб підвищити пропускну здатність і зробити систему сумісною з європейською. Також нагадуємо, що будівництво євроколії з Чернівців до румунського міста Сучава планують розпочати у 2025 році.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті