Театр ім. Івана Франка отримав нову айдентику
Дизайн відображає український авангард і передає імпровізаційний дух театру.
Дизайн відображає український авангард і передає імпровізаційний дух театру.
Креативна агенція ANGRY представила нову айдентику для театру ім. Івана Франка. Зокрема розробили новий логотип, кольорову палітру, фірмовий шрифт та брендбук.
Шрифт Franko Theatre має різноманітні лігатури й альтернативи, тому афіші завжди виглядають дещо по-новому. Різні за шириною літери символізують різноманітність ролей та акторів, а асиметричні елементи відображають різний досвід глядачів залежно від їхнього розташування в залі.
Новий логотип театру, створений разом з Ольгою Кузовкіною, натхненний давньогрецькою театральною архітектурою. У ньому зображені три частини театру: місця для глядачів, сцена та простір між ними, кожна подана у вигляді кола всередині квадрата.
Креативна продюсерка ANGRY Інна Польшина зазначає, що попереду ще багато оновлень, і запрошує всіх небайдужих до українського мистецтва приєднатися до цього процесу.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті