На Стрийській вулиці у Львові вдруге з’являться автобусні смуги. Чому раніше вони не спрацювали?
Проєкт розробляли разом із німецьким GIZ, яке його і співфінансуватиме.
Проєкт розробляли разом із німецьким GIZ, яке його і співфінансуватиме.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На одній із найдовших вулиць Львова, Стрийській, планують реорганізацію руху, повідомляє міська рада. Проєкт розробляли разом із німецьким GIZ, яке його і співфінансуватиме.
На ділянці від будинку №48 до вулиці Мікльоша перебудують два перехрестя та облаштують окремі смуги для громадського транспорту. Ці смуги створять в межах наявної ширини вулиці, а кількість смуг для автомобілів залишиться незмінною. Замість трьох чотириметрових смуг у кожному напрямку буде по чотири триметрові. Ці зміни навіть не вимагають будівельних робіт — необхідно встановити тільки нові дорожні знаки та змінити розмітку.
На перетині Стрийської та Мікльоша облаштують пішохідну зону з велодоріжкою. Ці роботи співфінансуватиме забудовник «Грін Плаза Львів», що зводить житлові будинки поруч.
На ділянці від Вернадського до Наукової в обидва боки передбачено додаткові виокремлені смуги для громадського транспорту.
На перехресті Стрийська – Рубчака з’являться регульовані пішохідні переходи з острівцями безпеки, також облаштують велосипедні доріжки та зупинки. Всі роботи профінансує забудовник «Атріум Естейт», який поруч зводить житло.
На ділянці від будинку №48 до Наукової буде створена додаткова третя смуга для руху громадського транспорту.
За розрахунками заступника керівника управління вуличної інфраструктури Павла Сирватки, пасажири в години пік економитимуть 15-17 хвилин у дорозі завдяки тому, що автобуси та тролейбуси зможуть курсувати з максимальним дотриманням графіків.
Виділені смуги на невеликій частині Стрийської місто вже впроваджувало у 2020 році. Тоді це рішення не було успішним.
«Тоді їх облаштували за рахунок існуючих смуг. Тобто, в автомобілістів забрали по одній смузі в обох напрямах, що ускладнило рух транспорту на цій локації. Також розмітка на смугах, особливо в напрямі від центру міста, не врахувала усіх потреб автомобілістів, — пояснює директор департаменту міської мобільності Олег Забарило. — Але сьогоднішній підхід є зовсім інший. Для автомобілістів залишиться та ж кількість смуг, яка є зараз».
Зміни проваджуватимуть поетапно, почавши з наступного року. Спершу — від Мікльоша до Рубчака, потім — від Володимира Великого до Стрийської 48.
Щоб не витрачати гроші, дорожню розмітку наноситимуть навесні, коли райадміністрації планово її оновлюють.
Перехрестя Стрийської та Героїв Майдану не входять у проєкт, бо ця ділянка залежить від майбутньої організації громадського простору на вході до Парку Хмельницького і в Стрийський парк.
Зміни на ділянці від вулиці Літньої до Стрийського ринку робитимуть в межах іншого окремого проєкту.
Вулиця Стрийська загалом простягається на 7,5 кілометра — починається у центрі міста і закінчується на окружній дорозі.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті