Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: Сільпо

30 жовтня у Львові мережа «Сільпо» відкрила новий супермаркет у партнерстві з кіберспортивним клубом NAVI (Natus Vincere).

фото: Сільпо

Серед елементів дизайну є вивіски у вигляді клавіш комп’ютерної клавіатури, касові зони у стилі мікросхем та програмний код із сайту «Сільпо» на колонах магазину.

фото: Сільпо

Також є зображення «Silpo 98», стилізоване під Windows, що символізує рік заснування мережі.

фото: Сільпо

Як пояснила директорка з маркетингу «Сільпо», Катерина Огуряєва, концепція кіберкультури обрана не випадково, адже Львів часто називають неофіційною столицею українського ІТ. Вони мріяли про співпрацю з NAVI, і тепер у супермаркеті є зона, присвячена цьому кіберспортивному клубу.

Під час відкриття відбувся благодійний розіграш лотів: джерсі та прапора NAVI з підписами команди з Counter-Strike 2. Усі зібрані кошти передали на засоби тактичної медицини для підрозділів ГУР, батальйону «Вовки Да Вінчі», бригад «АЗОВ» та 3 ОШБр.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button