У Стамбулі запроваджують безкоштовний проїзд для безробітних
За п’ять років вартість квитка зросла вп’ятеро на тлі валютної кризи та шаленої інфляції, що переживає Туреччина.
За п’ять років вартість квитка зросла вп’ятеро на тлі валютної кризи та шаленої інфляції, що переживає Туреччина.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 100 днів. За цей час ми опублікували 24786 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Безробітні жителі Стамбула невдовзі зможуть їздити на громадському транспорті безкоштовно. Таким чином прагнуть усунути перепони для пересування тих, хто шукає роботу, повідомляє BloombergCityLab.
16-мільйонний турецький мегаполіс стане найбільшим містом, яке запроваджує таку політику. Подібні програми діють у Будапешті, Бірмінгемі, Севільї, Кейптауні та австралійському штаті Південний Вельс. Подекуди безробітні повністю звільняються від оплати, подекуди їм лише надають знижки на певний період.
Стамбульська програма охоплюватиме містян, зареєстрованих у муніципальних центрах зайнятості. Торік таких налічувалося майже 238 тисяч.
Кожен отримає можливість здійснити 96 безкоштовних поїздок протягом трьох місяців, максимум чотири на день. Для цього потрібно мати мобільний застосунок або QR-код. Фізичні картки вирішили не роздавати, аби їх не передавали іншим.
Тарифи у громадському транспорті Стамбула якраз сильно зросли. Загалом за п’ять років вартість квитка зросла уп’ятеро на тлі валютної кризи та шаленої інфляції, що переживає Туреччина. Офіційний рівень безробіття становить 8,8%, однак реальний, який враховує тих, хто не працює повний день, сягає 27,2%.
Крім вартості проїзду є ще одна проблема — якість послуг. Загалом у Стамбулі хороше транспортне покриття: наприклад, автобусна мережа охоплює 95% території міста. Однак на деяких маршрутах є великі інтервали, та й час у дорозі може зайняти кілька годин, що є перепоною для жителів околиць. Лише до 17% місць роботи у Стамбулі можна дістатися не більш як за 30 хвилин.
Одне з британських досліджень засвідчило, що вартість проїзду справді є перешкодою для безробітних: 77% не мали автомобіля, а чверть повідомили, що витрати на громадський транспорт перешкоджали їхньому пошуку роботи.
У Бірмінгемі вважають, що допомагати безробітним лише на час пошуку роботи недостатньо. Тому, працевлаштувавшись, такі люди мають право на безкоштовний проїзд протягом перших восьми тижнів роботи, а потім проїзний за пів ціни на наступні чотири тижні. Річ у тому, що втрачаючи пільги відразу після отримання посади, люди нерідко залазять у борги, особливо до першої зарплатні.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті