Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 311 днів. За цей час ми опублікували 26402 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Javad Esmaeili / Unsplash

Укрзалізниця спільно з іспанським залізничним оператором ADIF працюватиме над проєктом автоматичної системи зміни ширини колії. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на директора департаменту стратегії Укрзалізниці Олега Яковенка.

Система буде двох типів: двопозиційна, яка перемикатиме між 1520 мм і 1435 мм, та трипозиційна, яка дозволить перемикатися на мережі 1520 мм, 1435 мм та 1668 мм і доправляти вантажі напряму в Іспанію.

Технологію раніше розробили іспанські залізничники для переходу колії 1435 мм на 1668 мм.

Залізничні перевезення зможуть конкуруватимути з морським транспортом за рахунок спеціальних тарифів. з Зокрема, з Одеси в Іспанію морем везуть зерно.

«Є Середземноморський коридор. Він повністю пройде через Європу із заходу на схід, від Іспанії до Львова. Очікуємо в рамках спілкування з різними операторами та перевідниками узгодження наскрізних конкурентних тарифів. Якщо все зробити правильно, це може бути конкуренція морю», — зазначив Яковенко.


За розрахунками Європейського інвестиційного банку, система зміни ширини колії може обійтися в 15 мільярдів євро. Із них 11 мільярдів піде на саме будівництво і чотири мільярди — на додаткові витрати: депо, рухомий склад, колійні машини, інша інфраструктура. Залучатимуть кошти Європейського Союзу.

Проєкт планують розпочати наступного року. Ще два роки буде необхідно для проходження розробки і сертифікації.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button