Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 103 днів. За цей час ми опублікували 24801 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Javad Esmaeili / Unsplash

Укрзалізниця спільно з іспанським залізничним оператором ADIF працюватиме над проєктом автоматичної системи зміни ширини колії. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на директора департаменту стратегії Укрзалізниці Олега Яковенка.

Система буде двох типів: двопозиційна, яка перемикатиме між 1520 мм і 1435 мм, та трипозиційна, яка дозволить перемикатися на мережі 1520 мм, 1435 мм та 1668 мм і доправляти вантажі напряму в Іспанію.

Технологію раніше розробили іспанські залізничники для переходу колії 1435 мм на 1668 мм.

Залізничні перевезення зможуть конкуруватимути з морським транспортом за рахунок спеціальних тарифів. з Зокрема, з Одеси в Іспанію морем везуть зерно.

«Є Середземноморський коридор. Він повністю пройде через Європу із заходу на схід, від Іспанії до Львова. Очікуємо в рамках спілкування з різними операторами та перевідниками узгодження наскрізних конкурентних тарифів. Якщо все зробити правильно, це може бути конкуренція морю», — зазначив Яковенко.


За розрахунками Європейського інвестиційного банку, система зміни ширини колії може обійтися в 15 мільярдів євро. Із них 11 мільярдів піде на саме будівництво і чотири мільярди — на додаткові витрати: депо, рухомий склад, колійні машини, інша інфраструктура. Залучатимуть кошти Європейського Союзу.

Проєкт планують розпочати наступного року. Ще два роки буде необхідно для проходження розробки і сертифікації.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button