Іспанські залізничники допоможуть Україні створити автоматичну систему зміни ширини колії
Cистема може обійтися в 15 мільярдів євро.
Cистема може обійтися в 15 мільярдів євро.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 103 днів. За цей час ми опублікували 24801 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Укрзалізниця спільно з іспанським залізничним оператором ADIF працюватиме над проєктом автоматичної системи зміни ширини колії. Про це повідомляє Rail.insider із посиланням на директора департаменту стратегії Укрзалізниці Олега Яковенка.
Система буде двох типів: двопозиційна, яка перемикатиме між 1520 мм і 1435 мм, та трипозиційна, яка дозволить перемикатися на мережі 1520 мм, 1435 мм та 1668 мм і доправляти вантажі напряму в Іспанію.
Технологію раніше розробили іспанські залізничники для переходу колії 1435 мм на 1668 мм.
Залізничні перевезення зможуть конкуруватимути з морським транспортом за рахунок спеціальних тарифів. з Зокрема, з Одеси в Іспанію морем везуть зерно.
«Є Середземноморський коридор. Він повністю пройде через Європу із заходу на схід, від Іспанії до Львова. Очікуємо в рамках спілкування з різними операторами та перевідниками узгодження наскрізних конкурентних тарифів. Якщо все зробити правильно, це може бути конкуренція морю», — зазначив Яковенко.
За розрахунками Європейського інвестиційного банку, система зміни ширини колії може обійтися в 15 мільярдів євро. Із них 11 мільярдів піде на саме будівництво і чотири мільярди — на додаткові витрати: депо, рухомий склад, колійні машини, інша інфраструктура. Залучатимуть кошти Європейського Союзу.
Проєкт планують розпочати наступного року. Ще два роки буде необхідно для проходження розробки і сертифікації.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті