Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 103 днів. За цей час ми опублікували 24801 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: theguardian

Десятого жовтня 2024 року в місті почав діяти закон із новими правилами для пішоходів.

Він дозволяє пішоходам переходити проїжджу частину в будь-якому місці, включаючи перехід на червоне світло. Однак такі пішоходи не мають пріоритету і повинні поступатися транспорту, що має право першого проїзду.

Інші міста і штати, такі як Денвер, Канзас-Сіті (Міссурі), Каліфорнія, Невада та Вірджинія, також скасували штрафи за перехід дороги в недозволеному місці.

Член міської ради Нью-Йорка, Мерседес Нарцисс, демократка з Брукліна та ініціаторка закону, зазначила, що майже кожен ньюйорківець переходить так дорогу, намагаючись швидше дістатися до місця призначення. Вона вважає, що закони, які карають за звичайну щоденну поведінку, не повинні існувати, особливо, якщо вони несправедливо впливають на кольорові громади.

Так у 2023 році 90% штрафів за порушення подібних правил були виписані темношкірим і латиноамериканцям і нове законодавство має змінити цю ситуацію. В підтримку цієї думки виступила правозахисна організація Legal Aid Society, зазначивши, що поліція довгий час використовувала порушення правил переходу як привід для затримань, допитів та обшуків, особливо у кольорових громадах.

Представниця мера Ліз Гарсія підкреслила, що новий закон не позбавляє пішоходів відповідальності й вказує на ризик переходу на червоне світло або поза пішохідним переходом і пішоходи можуть нести цивільну відповідальність за аварії, спричинені таким переходом. Вона зазначила, що всі учасники руху знаходяться в більшій безпеці, коли дотримуються правил, і закликала пішоходів користуватися засобами безпеки, як-от денне освітлення, острівці безпеки та сигнали на переходах із зеленим світлом.

За даними America Walks закони, які регламентують права пішоходів переходити лише у встановлених містах, були впроваджені автомобільною індустрією ще 1930-х роках, щоб обмежити присутність людей на вулицях і зробити більше місця для автомобілів.

фото: pxhere

Тобто вони мали захистити права автомобілістів у першу чергу й обмежити можливості пішоходів. Тому міста, що справді турбуються про безпеку, більше уваги приділяють дизайну вулиць, контролю швидкості та безпеці великих транспортних засобів, а рівнятися на законодавство 1930-тих років.

У Нью-Йорку цей закон було прийняти у 1958 році й він передбачав штраф до 250 доларів.

Представник найбільшої профспілки офіцерів поліції утримався від оцінок закону. Водночас самі офіцери поліції зустріли його схвально, оскільки вважають що їх час можна використати з більшою користю, ніж виписувати штрафи за перехід дороги в недозволеному місці, і це дозволить їм зосередитися на важливіших завданнях.

Також нагадуємо, що згідно з результатами дослідження, В Україні пішоходи винні лише у 2,4% випадків ДТП.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button