Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 103 днів. За цей час ми опублікували 24802 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Мерія Парижа з четвертого листопада обмежить рух приватного транспорту центром міста. Ідеться про ділянку площею п’ять з половиною квадратних кілометрів у чотирьох районах.

фото: paris-tickets

Мер Парижа, Анн Ідальго, оголосила про створення зони з обмеженим рухом (ZTL) у центрі міста. Доступ до цієї зони буде дозволено лише аварійним службам, автобусам, таксі, людям з обмеженою рухливістю, місцевим жителям і працівникам, а також для «цільового трафіку», наприклад для відвідувачів з метою медичних послуг, покупок чи походу в кіно.

Мерія очікує на зменшення трафіку до 30% на найбільш завантажених дорогах, а також на зниження шуму та покращення якості повітря завдяки зменшенню концентрації діоксиду азоту. Контроль здійснюватимуть за допомогою підтвердження місця проживання та онлайн-декларацій.

Так «Хмарочос» вже повідомляв про план Парижа «Paris : priorité piéton!», який має зробити місто зручнішим для пішоходів. Проєкт отримав фінансування в 300 мільйонів євро. У його рамках місто створить 100 гектарів пішохідних зон, включно зі «шкільними вулицями» та новими площами. Велодоріжки перенесуть із тротуарів, збільшать час для переходу на світлофорах.

Буде облаштовано 40 тисяч нових місць для паркування велосипедів біля транспортних вузлів. Мерія озеленить тротуари, встановить фонтани та зони відпочинку, перетворить 12 кілометрів паркувальних зон на бульвари та зменшить кількість місць для паркування автомобілів зі 120 тисяч до 60 тисяч, а також додасть 180 кілометрів велодоріжок.

Читайте також: Як Париж перетворюватиме Єлисейські поля на приємну та зелену вулицю? (проєкт)

Обмеження руху у центрі міста є частиною цього плану. Деякі нововведення містяни зустріли з радістю, як от закриття частину автостради біля Сени на літо, створивши цим самим новий парк для містян. Але критики стверджують, що це призводить до перенаправлення трафіку та скупченню машин в інших районах міста, де утворюються пробки.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button