Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 103 днів. За цей час ми опублікували 24813 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: tatra-yug.com.ua

КП «Київпастранс» провело тендер на prozorro на придбання п’яти сучасних трамвайних вагонів із низьким рівнем підлоги.

Очікувана сума закупівлі становила 493 мільйони гривень, і переможцем став єдиний учасник – ТОВ «Татра-Юг», який запропонував ціну 490,6 мільйона гривень. Згідно з умовами договору, постачання трамваїв заплановано до кінця 2025 року.

Ці трамваї мають кілька важливих переваг: низьку підлогу, безшумний рух, а також систему кондиціонування та обігріву.

фото: tatra-yug.com.ua

Вагони «Татра-Юг» виробляються на заводі «Південмаш» у Дніпрі, який вже неодноразово постачав їх для Києва. Модель під назвою K-1T вперше з’явилася на маршрутах столиці у 2021 році, після чого місто почало активно замовляти ці трамваї. Так, у 2023 році вісім нових вагонів вийшли на маршрут між Троєщиною та ДВРЗ.

Хоча закупівля нових трамваїв є важливим кроком у розвитку громадського транспорту Києва, раніше «Хмарочос» звертав увагу на їхню довжину. У тендері вказано, що вагони матимуть довжину 26 метрів, тоді як у європейських містах звичною практикою є використання трамваїв довжиною до 47 метрів і більше. Це дозволяє збільшити кількість пасажирів у кожному вагоні, зменшуючи час очікування наступного транспорту.

Наприклад, модель K-1T, яку замовив Київ, може бути виготовлена у версії довжиною 31 метр, що збільшить пасажиромісткість.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button