Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 303 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: tatra-yug.com.ua

КП «Київпастранс» провело тендер на prozorro на придбання п’яти сучасних трамвайних вагонів із низьким рівнем підлоги.

Очікувана сума закупівлі становила 493 мільйони гривень, і переможцем став єдиний учасник – ТОВ «Татра-Юг», який запропонував ціну 490,6 мільйона гривень. Згідно з умовами договору, постачання трамваїв заплановано до кінця 2025 року.

Ці трамваї мають кілька важливих переваг: низьку підлогу, безшумний рух, а також систему кондиціонування та обігріву.

фото: tatra-yug.com.ua

Вагони «Татра-Юг» виробляються на заводі «Південмаш» у Дніпрі, який вже неодноразово постачав їх для Києва. Модель під назвою K-1T вперше з’явилася на маршрутах столиці у 2021 році, після чого місто почало активно замовляти ці трамваї. Так, у 2023 році вісім нових вагонів вийшли на маршрут між Троєщиною та ДВРЗ.

Хоча закупівля нових трамваїв є важливим кроком у розвитку громадського транспорту Києва, раніше «Хмарочос» звертав увагу на їхню довжину. У тендері вказано, що вагони матимуть довжину 26 метрів, тоді як у європейських містах звичною практикою є використання трамваїв довжиною до 47 метрів і більше. Це дозволяє збільшити кількість пасажирів у кожному вагоні, зменшуючи час очікування наступного транспорту.

Наприклад, модель K-1T, яку замовив Київ, може бути виготовлена у версії довжиною 31 метр, що збільшить пасажиромісткість.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button