У Варшаві відкрили новий трамвайний маршрут. Це найдовша з 1950-х збудована ділянка
Тепер жителі Вілянува можуть дістатися центру трамваєм комфортно і вдвічі швидше, ніж автобусом.
Тепер жителі Вілянува можуть дістатися центру трамваєм комфортно і вдвічі швидше, ніж автобусом.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 112 днів. За цей час ми опублікували 24904 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
29 жовтня у Варшаві відкрили новий трамвайний маршрут, що з’єднує район Вілянув із центром міста, Жолібожем, Бєлянами та Охотою. Цей проєкт реалізовано за підтримки Європейського Союзу.
Він проходить вздовж вулиць Бельведерської, Собеського та алеї Речі Посполитої – від перехрестя зі Спейсеровою до Мястечка Вілянув, і має протяжність 6,5 км. На маршруті облаштовано 12 нових зупинок.
Цей маршрут став найдовшим трамвайним відрізком, відкритим у Варшаві з 1950-х років, і є одним із найдовших залізничних маршрутів, введених в експлуатацію за останні десятиліття. Для порівняння: центральний відрізок другої лінії метро мав близько 6,5 км, а найстаріший відрізок першої — приблизно 11 км.
Загальна сума проєкту склала 518,27 мільйона злотих (приблизно чотири з половини мільйони гривень), з яких 169,4 мільйона злотих (майже півтора мільйона гривень) спрямовано на будівництво нового маршруту.
Цей проєкт є частиною масштабної програми модернізації громадського транспорту, яка охоплює не лише прокладення нових колій і контактної мережі, а й розширення міської інфраструктури: доріг, тротуарів та велодоріжок.
Після завершення робіт уздовж маршруту на перехрестях запровадять пріоритет для трамваїв, що значно скоротить час у дорозі. Наразі трамваї курсують за тимчасовою схемою руху, з облаштованими переходами та проїздами через колії.
До середини 2025 року трамвайні лінії продовжать до кінцевої зупинки Стегни вздовж вулиці Святого Боніфація. Завершити основні дорожні роботи на вулицях Бельведерська, Собеського та алеї Речі Посполитої планують до кінця 2025 року.
Нагадуємо що восьмого жовтня до Львова прибули перші трамваї Vevey зі швейцарського Берна.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті