Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 112 днів. За цей час ми опублікували 24904 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: tramwajdowilanowa.pl

29 жовтня у Варшаві відкрили новий трамвайний маршрут, що з’єднує район Вілянув із центром міста, Жолібожем, Бєлянами та Охотою. Цей проєкт реалізовано за підтримки Європейського Союзу.

Він проходить вздовж вулиць Бельведерської, Собеського та алеї Речі Посполитої – від перехрестя зі Спейсеровою до Мястечка Вілянув, і має протяжність 6,5 км. На маршруті облаштовано 12 нових зупинок.

фото: tramwajdowilanowa.pl

Цей маршрут став найдовшим трамвайним відрізком, відкритим у Варшаві з 1950-х років, і є одним із найдовших залізничних маршрутів, введених в експлуатацію за останні десятиліття. Для порівняння: центральний відрізок другої лінії метро мав близько 6,5 км, а найстаріший відрізок першої — приблизно 11 км.

фото: tramwajdowilanowa.pl

Загальна сума проєкту склала 518,27 мільйона злотих (приблизно чотири з половини мільйони гривень), з яких 169,4 мільйона злотих (майже півтора мільйона гривень) спрямовано на будівництво нового маршруту.

фото: tramwajdowilanowa.pl

Цей проєкт є частиною масштабної програми модернізації громадського транспорту, яка охоплює не лише прокладення нових колій і контактної мережі, а й розширення міської інфраструктури: доріг, тротуарів та велодоріжок.

Після завершення робіт уздовж маршруту на перехрестях запровадять пріоритет для трамваїв, що значно скоротить час у дорозі. Наразі трамваї курсують за тимчасовою схемою руху, з облаштованими переходами та проїздами через колії.

фото: www.the-warsaw.com

До середини 2025 року трамвайні лінії продовжать до кінцевої зупинки Стегни вздовж вулиці Святого Боніфація. Завершити основні дорожні роботи на вулицях Бельведерська, Собеського та алеї Речі Посполитої планують до кінця 2025 року.

Нагадуємо що восьмого жовтня до Львова прибули перші трамваї Vevey зі швейцарського Берна.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button