Більшість українців вважають тему здоров’я невдалим вибором для смолтоків (дослідження)
Найулюбленіша тема для обговорень у світі — зростання цін та інфляція.
Найулюбленіша тема для обговорень у світі — зростання цін та інфляція.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 23 днів. За цей час ми опублікували 26878 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Українська дослідницька компанія Gradus Research дослідила, які теми найчастіше стають початком розмов у різних країнах Європи.
Компанія Gradus Research провела опитування серед мешканців дев’яти країн методом самостійного заповнення анкет у мобільному додатку або через онлайн-платформу.
Дослідження охопило аудиторію віком 18-60 років у таких країнах: Велика Британія (107 респондентів), Іспанія (108), Італія (106), Нідерланди (106), Німеччина (105), Польща (108), Румунія (111), Франція (111) та Україна (1000). Опитування тривало з 24 до 27 вересня 2024 року.
Серед популярних тем у смолтоках у світі наступні:
Українці люблять поговорити про зростання цін – 36% та політику – 32%
Найпоширенішими темами для початку розмов є наступні:
Темою інфляції краще не починати знайомство — її обрали в середньому лише 19% респондентів. А в Україні ніхто не любить починати розмову з теми інвестиції (її обрало лише 5% опитаних).
До тем, яких краще уникати у смол толках відносяться наступні:
Також варто зазначити, що компанія Gradus Research стала першою українською дослідницькою компанією, акредитованою Market Research Society (MRS) — провідною британською асоціацією для спеціалістів із маркетингових і соціальних досліджень, ринкової аналітики та досліджень.
Нагадуємо, що дослідження німецьких компаній показало, що чотириденний робочий тиждень є більш ефективним
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті