Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 113 днів. За цей час ми опублікували 24904 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: Mile Prytyla

Українська дослідницька компанія Gradus Research дослідила, які теми найчастіше стають початком розмов у різних країнах Європи.

Компанія Gradus Research провела опитування серед мешканців дев’яти країн методом самостійного заповнення анкет у мобільному додатку або через онлайн-платформу.

Дослідження охопило аудиторію віком 18-60 років у таких країнах: Велика Британія (107 респондентів), Іспанія (108), Італія (106), Нідерланди (106), Німеччина (105), Польща (108), Румунія (111), Франція (111) та Україна (1000). Опитування тривало з 24 до 27 вересня 2024 року.

Серед популярних тем у смолтоках у світі наступні:

  • 34% респондентів назвали тему інфляції,
  • 31% – погода,
  • 29% – сім’я та діти,
  • 26% – політика.

Українці люблять поговорити про зростання цін – 36% та політику – 32%

Дослідження Gradus Research

Найпоширенішими темами для початку розмов є наступні:

  • Погода є універсальною темою у більшості країн, так її обрали 42% британців та 41% жителів Нідерландів.
  • Подорожі цікавлять 39% італійців та 37% поляків.
  • В Україні меми та гумор є вдалим варіантом для першого знайомства, це підтвердило 28% респондентів.

Темою інфляції краще не починати знайомство — її обрали в середньому лише 19% респондентів. А в Україні ніхто не любить починати розмову з теми інвестиції (її обрало лише 5% опитаних).

До тем, яких краще уникати у смол толках відносяться наступні:

  • Не варто обговорювати релігію, так вважають 47% респондентів.
  • Загалом 40% респондентів у Європі не бажають починати бесіду з теми політики.
  • Проблеми зі здоров’ям співбесідника не цікавлять у середньому 20% відсотків респондентів.

Також варто зазначити, що компанія Gradus Research стала першою українською дослідницькою компанією, акредитованою Market Research Society (MRS) — провідною британською асоціацією для спеціалістів із маркетингових і соціальних досліджень, ринкової аналітики та досліджень.

Нагадуємо, що дослідження німецьких компаній показало, що чотириденний робочий тиждень є більш ефективним

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button