Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 131 днів. За цей час ми опублікували 25061 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: all.accor.com

Паризький муніципалітет збирається посадити дерева замість 60 тисяч паркомісць в рамках нового Кліматичного плану на 2024-2030 роки.

Таким чином, хочуть адаптувати місто до змін клімату та подолати проблему екстремальної спеки, яка вже стала серйозним викликом.

Для покращення ситуації зі спекою передбачають:

  • На бульварі Періферік одну смугу виділять для громадського транспорту та автомобілів із кількома пасажирами, а для решти смуг швидкість руху обмежать до 50 км/год.
  • Пішохідні зони будуть розширюватися: у кожному з 20 округів створять центральну частину, вільну від автомобілів.
  • Також планується облаштувати «оази» з деревами та навісами, які забезпечать мешканцям тінь і комфорт та сприятимуть зниженню температури. До 2026 року планується завершити 10% таких зон.
  • Дерева висаджуватимуть замість паркувальних місць, що не лише озеленить місто, але й допоможе поглинати дощову воду.
  • Для боротьби з екстремальною спекою у районах міста з’являться центри охолодження.
  • Робочий графік для працівників, зайнятих на відкритому повітрі, буде скориговано, щоб запобігти тепловому стресу.
  • Окрім цього, на тисячу громадських будівель встановлять світловідбивні або ізольовані «холодні дахи», щоб зменшити нагрівання будівель під час спеки.

Це проєкт мера Анн Ідальго, яка впроваджує багато змін у Парижі. За період її управління місто стало прикладом боротьби з автомобільним трафіком. Зокрема на «Хмарочосі» зазначалося, що вона оголосила про створення зони з обмеженим рухом (ZTL) у центрі міста. Доступ до неї матимуть лише аварійні служби, громадський транспорт, таксі, місцеві жителі, працівники та люди з обмеженою рухливістю, а також відвідувачі з конкретною метою, наприклад для отримання медичних послуг чи покупок.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button