У Румунії запустили першу за 30 років нову електричку. Але вона не приїхала
Максимальна швидкість поїзда Alstom становить 160 км/год, однак на румунських рейках її досягти не вдасться.
Максимальна швидкість поїзда Alstom становить 160 км/год, однак на румунських рейках її досягти не вдасться.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Румунія запустила в експлуатацію електропоїзд французького виробника Alstom. Це перша за останні більш як 30 років електричка, яку придбала румунська залізниця.
Новий електропоїзд RE-IR Alstom Coradia Stream призначили на маршрут між Бухарестом і Брашовом. На сторінці оператора CFR Călători пасажири обурюються графіком: рейс вирушає зі столиці о 5:40 ранку, що не лише незручно, але й означає додаткові витрати на таксі.
На другий же день після запуску, 21 листопада, пасажири чекали на новий поїзд на вокзалі Гара-де-Норд, але він так і не приїхав. Рейс скасували, а пасажирів посадили на іншу електричку з півгодинним запізненням, повідомляє Economica.net. Як виявилося, збій стався через помилку бортового комп’ютера.
Поїзд Alstom має вагони з низькою підлогою. Загалом тут 351 місце для сидіння. Квиток із Бухареста до Брашова (140 кілометрів) коштує 63 леїв (приблизно 567 гривень) у другому класі та 91 лей (820 гривень) у першому. Вартість квитка в Румунії залежить від категорії поїзда — так, квиток на старіші електрички, які зазвичай їдуть довше (понад чотири години замість 2,5-3), коштує 35 леїв у другому класі та 53 леї у першому.
Максимальна швидкість поїзда Alstom становить 160 км/год, однак на румунських рейках її досягти не вдасться. Єдина лінія, де така швидкість є досяжною, — модернізована ділянка Бухарест–Констанца, цей 225-кілометровий маршрут поїзди долають за 2,5 години. Румунська залізниця загалом — одна з найповільніших у Європі та поступається українській. При цьому часто трапляються запізнення рейсів, аж до кількох годин.
Євросоюз надав Румунії безповоротний грант на придбання 37 нових поїздів Alstom, вироблених на заводі у Польщі. Загальна вартість контракту, що включає 15-річне обслуговування, становить 2,42 мільярда леїв (приблизно 500 мільйонів євро).
Найбільший перевізник — державна CFR Călători, однак на румунській залізниці діють також і приватні залізничні оператори. Більшість рухомого складу датується 1970-80 роками, на деяких ділянках курсують поїзди 1950-60-х років. Востаннє дизельні локомотиви Румунія купляла приблизно 20 років тому, електропоїзди — понад 30 років.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті