Підрядник показав, як будує тунель між станціями метро «Сирець» і «Мостицька» (фото)
Правий тунель між цими станціями вже збудовано, йде монтаж лівого.
Правий тунель між цими станціями вже збудовано, йде монтаж лівого.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24988 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Компанія Autostrada, яка будує метро на Виноградар, повідомила про будівництво 42-метрового шахтного стовбура.
Він стане ключовим елементом для прокладання тунелю за допомогою тунелепрохідницького щита. Після завершення робіт щит демонтують і піднімуть на поверхню через цю конструкцію.
Шахтний стовбур зводять у кілька етапів: спочатку будують форшахту, яка направляє процес буріння. Потім у ґрунті створюють бетонну стіну для захисту від обвалів і ґрунтових вод. Далі проводять виїмку ґрунту, підсилюючи конструкцію залізобетонними поясами кожні чотири метри, а знизу встановлюють раму для зміцнення.
На ділянці між станціями «Мостицька» та «Проспект Правди» продовжують роботи над дворівневим тунелем. Наразі завершується укладання гідроізоляції з ПВХ-мембрани. Ця гідроізоляція має форму суцільного рукава та складається з автономних секцій, які можна окремо ремонтувати.
Для цього у кожній секції передбачено трубки, через які за потреби можна закачати гель або смолу, що заповнять пошкоджені порожнини.Після завершення гідроізоляційних робіт розпочнеться армування та бетонування тунелю.
Нагадуємо, що Autostrada обіцяє, що скоро Подільсько-Воскресенський міст з’єднають з Троєщиною.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті