Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 128 днів. За цей час ми опублікували 25038 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
фото: thelocal

Голова фракції «Європейська Солідарність» у Львівській міській раді Петро Адамик пропонує запровадити на дорогах Льова знак у вигляді білого ромба на синьому фоні.

Цей знак вже використовується у Франції та Литві.

У Франції, де цей знак використовується з 2020 року, по смугах з білим ромбом можуть їздити автомобілі, в яких є хоча б два пасажири. Також можуть їхати електричні автомобілі або ті, що працюють на водні, якщо вони мають наклейку Crit’Air — тоді кількість пасажирів не важлива. Смуги доступні для таксі навіть без пасажирів і для мотоциклів, якщо є пасажир на задньому сидінні.

Ініціативу щодо нового дорожнього знака розглянуть в рамках обговорення вдосконалення інфраструктури міста.

Але в ГО «Пасажири Києва» скептично ставляться до цієї ідеї, вказуючи, що міська влада не має права запроваджувати нові дорожні знаки. Види дорожніх знаків в Україні затверджуються постановою Кабінету міністрів, а саме — Правилами дорожнього руху

Також варто зазначити, що у Франції для виявлення порушень використовуються камери, які фіксують термічні показники. Так вони фіксують тепло від людського тіла й автоматично визначають, чи є в машині ще пасажири. Ця інформація обробляється штучним інтелектом і допомагає поліції накладати штрафи на порушників. В нас ця технологія не поширена, а отже визначити кількість пасажирів буде набагато важче.

Нагадуємо, що у Відні встановлюють дерев’яні дорожні знаки

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button