Проїзд Подільським мостом відкрито. Як він працює?
Зараз міст відкрито для особистого транспорту та маршрутів №110 і №112 з Троєщини і Воскресенки, що доповнили маршрут №111 з Дарниці.
Зараз міст відкрито для особистого транспорту та маршрутів №110 і №112 з Троєщини і Воскресенки, що доповнили маршрут №111 з Дарниці.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 130 днів. За цей час ми опублікували 25051 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Першого грудня 2024 року, після кількох відтермінувань, відкрили рух Подільським мостовим переходом, але на ньому не було передбачено ні пішохідної, ні велоінфраструктури.
Про ці недоліки зазначає Громадська організація U-Cycle. Та це далеко не всі проблеми, з якими стикаються містяни, користуючись мостом.
Попри обіцянки міської влади завершити будівництво ще у 2020 році, міст, який з’єднує Поділ і Рибальський півострів на правому березі з Райдужним масивом на лівому, було відкрито лише на початку грудня 2024 року. Прискорити будівництво вдалося завдяки змінам в оригінальному проєкті: замість естакади над кільцевою електричкою компанія Autostrada збудувала тунель.
Хоча рух Подільським мостом відкритий, на ньому проігноровані потреби кількох груп учасників руху: рух пішоходів на мосту буде заборонений, а про окрему велосипедну інфраструктуру поки що не йдеться. Це попри те, що за затвердженою Київрадою велоконцепцією, міст є частиною веломаршруту першої (найвищої) категорії.
Для роз’яснення цього питання представники Ради U-Cycle Владислав Панченко та Наталія Волик з Доступно.UA зустрілися 29 листопада з Леонідом Кушніром, заступником директора з проєктування КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва».
Він пояснив, що наразі на мосту заборонений рух пішоходів з ритань безпеки, але велоінфраструктура з’явиться з часом. Зокрема, в тунелі від трамвайного кільця до Русанівських садів вже є велопішохідна зона шириною до двох метрів.
Та це не єдина проблема. Пасажирам, які користуються мостом, доведеться стикнутися з тим, що його будуть перекривати під час повітряних тривог, а отже автомобілістам треба буде або повертатися на Райдужний масив, або поїхати вулицею Центральною Садовою до Микільської Слобідки. Гірше буде пасажирам громадського транспорту, оскільки вони можуть опинитися у пастці на Русанівських Садах, де є лише приватний сектор і відповідно нема укриттів.
Загалом зараз з мостом ситуація наступна:
Також нагадуємо, що розробка проєкту з реставрації непрацездатного мосту Метро почнеться не раніше 2026 року.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті