Проїзд Подільським мостом відкрито. Як він працює?
Зараз міст відкрито для особистого транспорту та маршрутів №110 і №112 з Троєщини і Воскресенки, що доповнили маршрут №111 з Дарниці.
Зараз міст відкрито для особистого транспорту та маршрутів №110 і №112 з Троєщини і Воскресенки, що доповнили маршрут №111 з Дарниці.
Першого грудня 2024 року, після кількох відтермінувань, відкрили рух Подільським мостовим переходом, але на ньому не було передбачено ні пішохідної, ні велоінфраструктури.
Про ці недоліки зазначає Громадська організація U-Cycle. Та це далеко не всі проблеми, з якими стикаються містяни, користуючись мостом.
Попри обіцянки міської влади завершити будівництво ще у 2020 році, міст, який з’єднує Поділ і Рибальський півострів на правому березі з Райдужним масивом на лівому, було відкрито лише на початку грудня 2024 року. Прискорити будівництво вдалося завдяки змінам в оригінальному проєкті: замість естакади над кільцевою електричкою компанія Autostrada збудувала тунель.
Хоча рух Подільським мостом відкритий, на ньому проігноровані потреби кількох груп учасників руху: рух пішоходів на мосту буде заборонений, а про окрему велосипедну інфраструктуру поки що не йдеться. Це попри те, що за затвердженою Київрадою велоконцепцією, міст є частиною веломаршруту першої (найвищої) категорії.
Для роз’яснення цього питання представники Ради U-Cycle Владислав Панченко та Наталія Волик з Доступно.UA зустрілися 29 листопада з Леонідом Кушніром, заступником директора з проєктування КП «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м. Києва».
Він пояснив, що наразі на мосту заборонений рух пішоходів з ритань безпеки, але велоінфраструктура з’явиться з часом. Зокрема, в тунелі від трамвайного кільця до Русанівських садів вже є велопішохідна зона шириною до двох метрів.
Та це не єдина проблема. Пасажирам, які користуються мостом, доведеться стикнутися з тим, що його будуть перекривати під час повітряних тривог, а отже автомобілістам треба буде або повертатися на Райдужний масив, або поїхати вулицею Центральною Садовою до Микільської Слобідки. Гірше буде пасажирам громадського транспорту, оскільки вони можуть опинитися у пастці на Русанівських Садах, де є лише приватний сектор і відповідно нема укриттів.
Загалом зараз з мостом ситуація наступна:
Також нагадуємо, що розробка проєкту з реставрації непрацездатного мосту Метро почнеться не раніше 2026 року.
Цей матеріал не вийшов би без підтримки членів нашого Товариства.
Зараз для сталої роботи видання ми шукаємо 1000 нових учасників спільноти, а в обмін на вашу участь пропонуємо цікаві бонуси!
Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» всього від 100 грн/місяць!
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті